اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

60 میلیارد تومان برای حذف محرومیت‌ها به خراسان جنوبی تعلق گرفته است

استاندار خراسان جنوبی گفت: مبلغ 60 میلیارد تومان برای حذف محرومیت‌ها و عمران شهر و روستا به خراسان جنوبی تعلق گرفته است که این مبلغ در اختیار تمامی شهرداران قرار گرفته است.

60 میلیارد تومان برای حذف محرومیت‌ها به خراسان جنوبی تعلق گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، قهرمان رشید در ادامه سفر خود به مزار شاه سلیمان علی اظهار داشت: در روزهای به‌یادماندنی هفته دولت در این مکان مقدس گرد هم آمده‌ایم و شاهد بهره‌برداری از پروژه مهم عمران روستایی که آبرسانی به مزار شاه سلیمان علی و روستاهای هم‌مسیر است، هستیم.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر اذعان داشت: این شهیدان دولت‌مردان جاوید و اسوه‌های دینی و ملی و جاودانی تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

هزینه‌کرد 700 میلیون تومانی برای آبرسانی به مزار شاه سلیمان علی

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: این شهدا با خدمت به مردم و صیانت از انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

رشید تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه‌های هفته دولت مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تلاش فراوان و بی‌وقفه‌ای کرده‌اند که در پیشگاه خداوند لحاظ شده و سبب ذخایر اخرویی و دعای خیر مردم پشت سر مسئولان خواهد بود.

وی گفت: برای پروژه آبرسانی به مزار شاه سلیمان علی خوسف اعتباری حدود 700 میلیون تومان هزینه شده است و حداکثر 35 خانوار از این پروژه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

هزینه کردن در مکان‌های زیارتی چندین برابر می‌شود

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: گر چه تعداد خانوارهای بهره‌مند از این پروژه کم است اما به نسبت اعتبار هزینه شده یکی از نقاط مهم استان با کیفیت آماده و به بهره‌برداری رسید.

رشید خاطر نشان کرد: هزینه کردن برای مکان‌های زیارتی در آینده چندین برابر می‌شود و این سرمایه‌گذاری‌ها اثرات خوب و سازنده‌ای در توسعه استان، گردشگری و توسعه فرهنگ زیارت خواهد داشت.

وی یادآور شد: مبلغ 60 میلیارد تومان برای حذف محرومیت‌ها و عمران شهر و روستا به خراسان جنوبی تعلق گرفته است که این مبلغ در اختیار تمامی شهرداران قرار گرفته است.

مسئولان اعتبارات تعلق گرفته را صرف تبلیغات کذایی و فرمایشات سوری نکنند

استاندار خراسان جنوبی در زمینه اعتبارات تعلق گرفته گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های مربوطه اعتبارت تعلق گرفته را صرف تبلیغات کذایی و فرمایشات سوری نکنند و با اولویت‌بندی دقیق اعتبارات را در مکان‌هایی هزینه کنند که استحقاق‌ها و نیاز بیشتری دارند.

انتهای پیام/69019/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول