اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

شرکت تولیدی لطیف گستر تویسرکان بهره‌برداری شد

به مناسبت هفته دولت، شرکت تولیدی لطیف گستر واقع در شهرک صنعتی تویسرکان بهره‌برداری شد.

شرکت تولیدی لطیف گستر تویسرکان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، به مناسبت هفته دولت امروز با حضور عباس احمدی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان و فرماندار، رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان و جمعی از مسئولان این شهرستان شرکت تولیدی لطیف گستر در محل شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسید.

در آیین افتتاح این طرح رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان، با اشاره به اینکه سال 90 ساخت این پروژه آغاز شد، اظهار کرد: شرکت لطیف‌گستر در زمینی به متراژ یک هزار و 640 متر مربع و زیربنای 720 متر مربع احداث شده است.

رضا سلیمانی تسهیلات دریافتی این واحد تولیدی را 295 میلیون تومان و میزان آورده مجری طرح را 300 میلیون تومان اعلام کرد.

وی اشتغال‌زایی پیش‌بینی شده شرکت لطیف‌گستر را 10 نفر اعلام کرد و گفت: این پروژه با مدیرعاملی عباس بصیری از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با اشاره به اینکه برای کار در خط تولید سه دستگاه منظور شده است، بیان کرد: شرکت لطیف‌گستر در طول سال  500 تن دستمال کاغذی جعبه‌ای، 240 تن دستمال کاغذی، 500 تن پوشک معمولی بچه تولید خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مواد اولیه تولیدات این واحد از داخل کشور تأمین می‌شود، گفت: این شرکت به 150 میلیون تومان سرمایه در گردش نیاز دارد.

سلیمانی ابراز کرد: انتظار داریم با کمک‌ها و پیگیری‌هایی که از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت و مساعد فرماندار شهرستان این مبلغ سرمایه تأمین شود.

پس از آیین افتتاح، حسین‌علی شرکائی فرماندار شهرستان، عباس احمدی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان و رئیس صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان تویسرکان با توضیحات مدیرعامل از بخش‌های این واحد تولیدی بازدید کردند.

انتهای پیام/89010/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول