اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت و کارکردهای نظام در مازندران/4

بهره‌برداری از 10 پروژه تنکابن با اعتبار 40 میلیارد ریالی

فرماندار ویژه تنکابن از بهره‌برداری 10 پروژه هفته دولت در تنکابن با اعتباری 40 میلیارد ریالی خبر داد.

بهره‌برداری از 10 پروژه تنکابن با اعتبار 40 میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سیدابراهیم هاشمی شامگاه امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه برق‌رسانی به روستای محروم بالابند(حاجتیه) در بخش مرکزی با اشاره به نعمات فراوان نظام اسلامی در بهره‌مندی مناطق محروم از امکانات با تقدیر از تلاش‌های دولت در بخش‌های مختلف برای حل مشکلات مردم گفت: در هفته گرامیداشت دولت که با یاد و خاطره شهدای دولت همراه است شاهد برخورداری یک روستای محروم از یک امکان بسیار مفید و مناسب همانند برق هستیم.

وی با بیان جمله‌ای از امام راحل مبنی بر اینکه مردم ولی نعمت ما مسئولان هستند، گفت: مسئولان در پاسداشت خون شهدا بر خود وظیفه می‌دانند تا در راستای حل مشکلات مردم به ویژه مناطق محروم از تمام توان خود بهره‌گیری کنند.

هاشمی در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام و بهره‌برداری شهرستان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در این هفته 10 پروژه داریم که در مجموع رقمی بیش از 40 میلیارد ریال است که بیش از سه میلیارد ریال آن از محل مشارکت بخش خصوصی تامین شد.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین پروژه‌های نیمه کاره شهرستان که از مصوبات سفرهای هیئت دولت به تنکابن بوده بیمارستان فوق تخصصی است که در ردیف طرح مهر ماندگار نیز قرار دارد و بالغ بر 170 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آن در نظر گرفته شده است. 

این مسئول در همین ارتباط ادامه داد: با خرید این تجهیزات و انتقال آن‌ها به تنکابن بلافاصله پس از اتمام عملیات ساختمانی این پروژه که در مرحله نازک‌کاری و تکمیلی پایانی ساخت قرار دارد، نصب شده و این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید تا امکان مناسبی در ارتقاء سلامت منطقه غرب مازندران باشد.

وی با تقدیر از تلاش وصف‌ناپذیر کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب استان و اداره برق تنکابن در رساندن برق به یکی از روستاهای محروم که در روز نخست هفته دولت به بهره‌برداری رسید، گفت: به مبارکی نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/86020/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول