اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد

کاهش قیمت مصالح ساختمانی و لوازم خودرویی در آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از کاهش قیمت مصالح ساختمانی و لوازم خودرویی در استان در دو ماه خرداد و تیر نسبت به ماه‌های فروردین و اردیبهشت خبر داد.

کاهش قیمت مصالح ساختمانی و لوازم خودرویی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در جمع مدیران صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در عین حال در مقایسه قیمت این کالاها نسبت به آذرماه سال گذشته افزایش قیمت مشهود بوده است.        

وی با اشاره به افزایش قیمت فرآورده‌های لبنی در برخی موارد نسبت به مدت مشابه در سال قبل از کاهش تقاضای این فرآورده‌ها خبر داد.           

عظمایی با اشاره به تعادل قیمت در برخی مواد پروتئینی گفت: تدابیر لازم برای تامین تقاضای موجود برای برنج خارجی و گوشت قرمز اندیشیده شده است.          

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای تنظیم بازار برای آغاز به کار مدارس خبر داد و گفت: با اجرای طرح‌های نظارتی در کنار برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم از نوسانات قیمت‌ها جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/60001/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول