اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری کارگاه امداد و نجات در شهرری

صدها نوجوان ترنجی در جشنواره بادبادک‌ها حضور دارند

نوجوانان ترنجی از ایستگاه آتش‌نشانی فلکه اول دولت‌آباد بازدید خواهند کرد و برای آشنای بیشتر با موضوع مصرف بهینه آب در جشنواره بادبادک‌ها شرکت می‌کنند.

صدها نوجوان ترنجی در جشنواره بادبادک‌ها حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید رضا موسوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با جشنواره بادبادک‌ها که به همت سازمان آب و فاضلاب منطقه 6 تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: همزمان با جشنواره تابستانی 92، بیش از 100 نفر از اعضای باشگاه ترنج با روش‌های مصرف بهینه آب در شهرری آشنا خواهند شد. 

مدیر فرهنگی ـ هنری منطقه 20 گفت: جشنواره بادبادک‌ها به همت سازمان آب و فاضلاب منطقه 6 تهران با همکاری مدیریت فرهنگی ـ هنری منطقه 20 در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

موسوی در خصوص اهداف این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در روز دوشنبه چهارم شهریور ماه برگزار و در آخر به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر فرهنگی ـ هنری منطقه 20 در خصوص برگزاری کارگاه امداد و نجات و بازدید از ایستگاه آتش نشانی گفت: این بازدید برای اعضای باشگاه ترنج در دو نوبت دختران و پسران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این بازدید در راستای برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی تابستانی برای نوجوانان انجام و این نوجوانان با وظایف آتش‌نشانی و عملیات امداد و نجات بیشتر آشنا خواهند شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 20 تصریح کرد: بیش از 100 نفر از  اعضای باشگاه ترنج به همراه تسهیل‌گران خود از آشیانه خودروهای آتش‌نشانی، محل استراحت آتش‌نشانان، اتاق فرماندهی و مرکز ارتباطات بی‌سیمی و همچنین امکانات و تجهیزات این ایستگاه بازدید به‌عمل خواهند آورد و از نزدیک با نحوه فعالیت نیروهای آتش‌نشانی آشنا خواهند شد.

وی ذکر کرد: این بازدید با هدف آموزش‌های شهروندی به نوجوانان، تلاش برای کاهش حریق و حوادث در محله و آشنایی نوجوانان با فعالیت‌های مراکز آتش‌نشانی و امداد و نجات برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به برگزاری این بازدید ذکر کرد: این بازدید در روز چهارشنبه ششم شهریور ماه از ساعت 9 تا 11 و 11 تا 13 برای اعضای باشگاه تابستانی ترنج برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای شرکت در این جشنواره و بازدید می‌توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در شهرری، میدان نماز مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول