اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت

6 طرح و پروژه در زابل مورد بهره‌برداری قرار گرفت

فرماندار زابل گفت: در دومین روز از هفته دولت 6 طرح و پروژه در شهرستان زابل و بخش مرکزی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

6 طرح و پروژه در زابل مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پروژه‎های هفته دولت اظهار داشت: دو طرح شیلاتی شامل خودروی سردخانه و فروشگاه عرضه آبزیان با اعتبار هزار و 365 میلیون ریال امروز مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

 فرماندار زابل با بیان اینکه به نمایندگی از تعداد 24 طرح جهادکشاورزی نیز 3 پروژه افتتاح شد،‌افزود: طرح جایگاه بهداشتی دام و یک طرح حفر چاه نیمه عمیق از جمله این پروژه‌ها بود.

این مسئول اذعان داشت: افتتاح کلاس آموزشی تراش‌ سنگ‌های قیمتی و زینتی در ادامه طرح‌های اشتغال خانگی و محله‌های آسیب‌پذیر از دیگر پروژه‌های دومین روز هفته دولت در شهرستان زابل بود که مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

ناظری گفت: کلاس آموزشی تراش سنگ قیمتی و زینتی در فاز نخست برای 30 نفر برگزار شد که پس از اتمام دوره به هر متخصص 5 میلیون تومان تسهیلات توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/75004/خ10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول