اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

برخی با سیاه‌نمایی رسانه‌ای آرامش مرزهای جنوبی را ملتهب می‌کنند

استاندار فارس گفت: عده‌ای قصد دارند فضای این استان را با سیاه‌نمایی رسانه‌ای ملتهب کرده و مانع از ایجاد آرامش در مرزهای جنوبی کشور شوند.

برخی با سیاه‌نمایی رسانه‌ای آرامش مرزهای جنوبی را ملتهب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق‌عابدین در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان با بیان اینکه متخصصان و نخبگان دستگاه‌های اجرایی باید در تهیه این سند همکاری داشته باشند، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی فارس بر اساس این سند برنامه‌ریزی کرده و تلاش می‌کنند مدیریت‌های کلان اجرایی کشور را برای حرکت در مسیر این سند، مجاب کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، از تلاش‌های گسترده و زحمات بی‌منت کارکنان دولت قدردانی کرد و افزود: هر توفیقی که در سال گذشته به دست آمده است حاصل تلاش‌ها و دلسوزی‌های تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظامی، انتظامی، امنیتی و نمایندگان مجلس، بوده است.

نماینده عالی دولت در فارس با تأکید بر نقش ویژه این استان در توسعه مناطق جنوبی کشور، از ایجاد شایعاتی در زمینه پاکدستی مدیران انتقاد و خاطرنشان کرد: متهم کردن مدیران دولتی و آلوده کردن فضای اجتماعی این استان کاری بیهوده و غیرمنصفانه است.

استاندار فارس با بیان اینکه عده‌ای قصد دارند فضای این استان را با سیاه‌نمایی رسانه‌ای ملتهب کرده و مانع از ایجاد آرامش در مرزهای جنوبی کشور شوند، ابراز داشت: پاسخ ما به این افراد دقت و تلاش بیشتر در راستای خدمت به مردم است.

استاندار فارس با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاران در این استان، یادآور شد: همواره تذکر داده‌ام که پیچ و خم‌های اداری برداشته و یا حداقل کوتاه شود اما هنوز نیز گزارش‌هایی مبنی بر طولانی و سخت بودن اخذ مجوز‌های لازم برای سرمایه‌گذاری داده می‌شود و باید دانست در استانی که دو سال پیاپی مقام اول و دوم جذب سرمایه‌گذاری را داشته نباید انگیزه سرمایه‌گذاری کاسته و یا به‌دلیل مسیر طولانی از تصمیم خود منصرف شود.

در این جلسه مصوبات کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان بررسی و تصویب شد.

همچنین در این جلسه جدول پیشنهادی توزیع اعتبارات سهم شهرستان‌های فارس از محل دو درصد نفت و گاز تشریح شد و مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/2448/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول