اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

پرهیز از سیاه‌نمایی در سطح جامعه یکی از وظایف مهم رسانه‌ها است

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: پرهیز از سیاه‌نمایی در سطح جامعه و بزرگ کردن مشکلات یکی از وظایف مهم رسانه‌ها است.

پرهیز از سیاه‌نمایی در سطح جامعه یکی از وظایف مهم رسانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سجاد معین ظهر امروز در مراسم تجلیل از بانوان خبرنگار استان لرستان در استانداری این استان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: پرهیز از سیاه‌نمایی موجب ترویج و توسعه در سطح جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در عرصه خبر وظیفه خبرنگاران سنگین و خطیر است، گفت: امانتداری و صیانت از واقعیت‌ها و حقایق موجود یکی از ملزومات مهم و محوری در روند موفقیت و انجام کار و حرفه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی است.

معین با بیان اینکه دقت نظر و صداقت در انتشار اخبار موجب جلب اعتماد مردم و اطمینان بخشی به آحاد جامعه نسبت به مجموعه نظام و دولت می‌شود، افزود: تلاش برای ارتقای سطح دانش و بینش مردم، مهم‌ترین رسالت و کارکرد رسانه‌ها و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه نقد منصفانه و از سر دلسوزی با تخریب و توهین به افراد و شخصیت‌ها کاملا متفاوت و متمایز است، گفت: نتیجه نقد دلسوزانه رشد و توسعه و حاصل تخریب، تنش‌زایی و مانع تراشی در مسیر رشد و اعتلای کشور می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: بیان حقایق و اطلاع‌رسانی بر اساس واقعیت‌های موجود مهم‌ترین اصل در روند فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی یک رسانه موفق و کارآمد است و تعریف و تمجید فراتر از واقعیت نیز حرکتی ناپسند در عرصه مطبوعات و رسانه‌ها است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: رسانه‌ها باید ارتباط بین مردم و مسئولان را به خوبی پوشش دهند و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

در این مراسم از بانوان خبرنگار فعال رسانه‌ها و مطبوعات استان لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول