اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

بعضی از کاندیدای ریاست جمهوری سیاه‌نمایی کردند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری بعضی از کاندیداها سیاه‌نمایی کردند اما تشکیل دولت جدید ناشی از اعتماد مردم به انتخابات آزاد و پاک بود.

بعضی از کاندیدای ریاست جمهوری سیاه‌نمایی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدحسین ذوالانوار پنجشنبه شب در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های فراوان اقتصادی و عمرانی است که در این راستا در ابتدای شروع به‌کار در مجلس شورای اسلامی 9 میلیارد بشکه تولید نفت داشته‌ایم که با فعالیت‌های انجام شده بعد از 9 سال به 32 میلیارد بشکه رسیده است و با احتساب این میزان شاهد رشد چهار برابری در تولید نفت بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 200 مقاله علمی تولید و ارائه شده بود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تولید 17 هزار مقاله علمی و پژوهشی بوده‌ایم و با احتساب این تعداد کشورمان از کشورهای ترکیه، روسیه و سوئیس جلوتر است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای با اشاره به صادرات گاز 25 میلیون مترمکعبی معادل 3.7 میلیارد دلار در سال به کشور عراق، گفت: اگر این رقم به چهار برابر افزایش یابد به 100 میلیون مترمکعب در روز می‌رسد، یعنی 15 درصد گاز معادل 14.5 میلیارد دلار به این کشور صادر می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب وزرا از سوی دولت جدید گفت:  اگر در انتخاب وزرا بسته عمل شود، منطقی نخواهد بود و باید از ظرفیت تمام طیف‌ها و توانمندی‌ها به ویژه در استان فارس استفاده شود.

یکی دیگر از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست طی سخنانی ابراز داشت: به علت کارهای ناپسند عده‌ای در فتنه سال 88، حدود هشت ماه وقت نظام را گرفتند اما در انتخابات سال جاری نیز تمام سوءظن‌ها و تعبیرهای ناروا پاک و محو شد.

ضرغام صادقی خاطرنشان کرد: تثبیت جایگاه شورای نگهبان به عنوان ناظر در انتخابات ریاست جمهوری اعتماد مردم را به سالم برگزار شدن انتخابات افزایش داد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضع مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری بر مبنای حمایت، هدایت و دعا بوده است.

وی با تاکید بر اینکه استان فارس دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه کشاورزی و صنعتی است، گفت: انتظار از دولت جدید این است که فارس را به جایگاه اصلی خود در زمینه‌های علمی، عمرانی، انسانی و اقتصادی برساند.

انتهای پیام/2448/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول