اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ظرفیت پذیرش 300 نفر صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجوی کاردانی فنی در دانشگاه علمی کاربردی جیرفت

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌‌ای شهرستان جیرفت گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی جیرفت در سه رشته فنی از مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجوی کاردانی فنی در دانشگاه علمی کاربردی جیرفت

بهرام جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در سه رشته کاردانی فنی برق و تأسیسات الکتریکی ساختمان، کاردان فنی جوشکاری و کاردانی فنی مکانیک خودرو دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: با مساعدت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دوره‏ کاردانی فنی دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهرستان جیرفت رسماً کار خود را از مهرماه همزمان با دیگر دانشگاه‌ها آغاز می‌کند.

جهانبخش با اشاره به اینکه بهمن‌ماه سال جاری هفت رشته دیگر به این دانشگاه افزوده می‌شود، تصریح کرد: ظرفیت پذیرش در این دانشگاه در حال حاضر 300 نفر دانشجو است.

وی با بیان اینکه استادان این مرکز بومی هستند، ابراز داشت: در این دانشگاه دیپلم‌های سه ساله جدید «کار و دانش، فنی، نظری» و یا دیپلم‌های نظام قدیم نظری و فنی می‌توانند، ثبت‌نام کنند.

جهانبخش اولویت را با افراد بومی دانست و عنوان کرد: خانواده‌های شهدا نیز از 100 درصد تخفیف شهریه و دانشجویانی که شغل آنها با رشته انتخابی یکی باشد از 50 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست مرکز فنی و حرفه‌‌ای شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه مراحل ثبت‌نام و پرداخت شهریه به صورت اینترنتی است، عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت w.w.w uast.ac.ir اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/80010/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول