اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

رجایی و باهنر الگوی مدیریت اسلامی و انقلابی هستند/ ضعف زیرساخت‎ها دغدغه اصلی گلستان

استاندار گلستان از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگویی در مدیریت اسلامی و انقلابی یاد کرد و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه‎های اجرایی به مردم است.

رجایی و باهنر الگوی مدیریت اسلامی و انقلابی هستند/ ضعف زیرساخت‎ها دغدغه اصلی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعدازظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: برنامه‎ها و طرح‎های پیش‎بینی شده از تنوع و تعدد زیادی برخوردار است، اما کمبود اعتبارات برای اجرای پروژه‎ها یکی از نیازهای اساسی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته وضعیت اعتبارات ویژه و خاص بود حتی در برخی حوزه‎ها تخصیص صفر بوده است، ادامه داد: جهت‎گیری بودجه سال 1392 درست است به دلیل اینکه براساس اولویت‎های استان برنامه‎ریزی شده اما یکی از اولویت‎های استان ضعف در زیرساخت‎ها تلقی می‎شود.

بخش اعظم اعتبارات در بخش زیرساخت‎ها هزینه شده است

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: از میزان 195 میلیارد تومان تملک دارایی استان بیش از 82 میلیارد تومان تا پایان سال در بخش زیرساخت‎ها در نظر گرفته شده است که نشان می‎دهد استان توجه ویژه‎ای به بخش زیرساخت‎ها دارد تا به نقطه مطلوب برسد.

قناعت با بیان اینکه بیش از 54 میلیارد تومان از اعتبارات مربوط به بخش تولیدی و اقتصادی استان است، اذعان داشت: علاوه بر این اعتباری بالغ بر 54 میلیارد تومان دیگر در حوزه فرهنگی تخصیص داده شده است که در حوزه تولید و فرهنگ توازن برقرار شده است.

وی با بیان اینکه بخش اعظم اعتبارات در بخش زیرساخت‎ها هزینه شده است، یادآور شد: موضوع اصلی در بودجه امسال جهت‎گیری نیست بلکه کمیت آن است و پایین بودن رقم آن مشکل اصلی محسوب می‎شود.

استاندار گلستان از نمایندگان مردم در خانه ملت خواست تا نسبت به سهم‎بری اعتبارات استان تلاش بیشتری کنند و بیان داشت: تعامل و همکاری در این زمینه مثمر فایده است.

قناعت با بیان اینکه گلستان در مقایسه با سایر استان‎ها در بخش تملک دارایی‎ها رشد قابل قبولی دارد، اظهار داشت: رشد مثبت در این زمینه نباید سبب شود تا در این حد متوقف بمانیم.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول