اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

هیچ چیز مهمتر از مدیریت صحیح کشور نیست

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه همه باید به روند پیشرفت کشور کمک کنیم، گفت: هیچ چیز مهمتر از مدیریت صحیح کشور نیست.

هیچ چیز مهمتر از مدیریت صحیح کشور نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت شامگاه پنج‌شنبه در جمع مردم گرگان اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی و تداوم پیشرفت‎ها جزو مطالبات مقام معظم رهبری است لذا باید جهت‎گیری کشور به سمت پیشرفت‎ها و خدمت‎رسانی مطلوب به مردم باشد که این دغدغه و اولویت در ادبیات دولت یازدهم وجود دارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت و تعالی در زیر چتر ولایت معنا پیدا می‎کند، تصریح کرد: آنچه سبب شده تا امروز بتوانیم بر قله اقتدار با افتخار بایستیم در سایه رهبری داهیانه ولایت فقیه بوده است.

*برنامه‎های دهه امامت و ولایت در گلستان پررنگ برگزار شود

استاندار گلستان با بیان اینکه چرخ توسعه کشور باید با شتاب بیشتری به راه خود ادامه دهد، خاطرنشان کرد: در گذشته کشور وارد کننده سیمان، بنزین و نفت خام بود اما اکنون به کشوری صادرکننده تبدیل شده است.

قناعت با اشاره به اینکه ایران از رتبه 14 به رتبه سه در تولید سیمان صعود کرده است، ابراز داشت: ایران در تولید فولاد از رتبه 22 به رتبه 15 رسیده است و در بخش تولید علم نیز ایران قبلاً 0.1 درصد بود ولی از سال 1384 به بعد به سه دهم درصد رسید که نشان از رشد 1.74 درصدی تولید علم در کشور است.

وی از دستگاه‎های اجرایی استان خواست تا با بنیاد بین‎المللی غدیر استان همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد پررنگ برگزار شدن برنامه‎های دهه امامت و ولایت در استان گلستان باشیم.

*اجلاس پیرغلامان حسینی هشتم و نهم آبان‎ماه به میزبانی گلستان برگزار می‎شود

استاندار گلستان تشکیل نشست‎های تخصصی در دهه کرامت و اجرایی شدن پیشنهادات دبیر بنیاد غدیر در استان را یک ضرورت دانست و افزود: در دهه امامت و ولایت به شکل همزمان برگزاری سالگرد مرحوم آیت‌الله طاهری گرگانی برگزار می‎شود که انتظار است شاهد حضور پررنگ مسئولان و مدیران در این مراسم باشیم.

قناعت در خصوص اجلاس پیرغلامان حسینی که هشتم و نهم آبان‎ماه به میزبانی گلستان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم فقط متعلق به دستگاه‌های فرهنگی نیست بلکه کل استان میزبان چنین رخداد بزرگی است که ضرورت همکاری تنگاتنگ دستگاه‎ها بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه 600 مهمان خارجی در این اجلاس وارد گلستان می‎شوند، به مهمترین اهداف مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ عاشورایی، احصاء پیرایه‎ها و حذف آن در مراسمات، ایجاد پیوند بین پیرغلامان و نوغلامان از جمله اهداف اجلاس است که همکاری نهادها، ادارات، در اختیار قرار دادن امکانات و بهره‎گیری از ظرفیت رسانه و خبرنگاران برای انعکاس مطلوب مراسم مورد انتظار است.

انتهای پیام/83001/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول