اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

توسعه خدمات حمل و نقلی مهمترین خدمت‌رسانی به مردم استان البرز است

استاندار البرز گفت: توسعه خدمات حمل و نقل ریلی، به‌ویژه توسعه خطوط مترو یکی از مهمترین خدمت‌رسانی‌ها به مردم استان است.

توسعه خدمات حمل و نقلی مهمترین خدمت‌رسانی به مردم استان البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه قطار شهری کرج گفت: استان البرز و به‌ویژه کلانشهر کرج نیازمند توسعه حمل و نقل ریلی است بنابراین لازم است تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای هر چه زودتر محقق شدن این مهم در این استان فراهم شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده، هم‌اکنون اجرای کامل خط دو قطار شهری کرج در حال انجام است.

استاندار البرز تاکید کرد: خط دو قطار شهری کرج 27 کیلومتر است که با تامین فاینانس و سرمایه‌گذاری دو شرکت چینی به صورت کامل اجرایی می‌شود.

عربیان با بیان اینکه ایجاد خط مترو یکی از مهمترین مطالبات مردم در این استان محسوب می‌شود، افزود: احداث و راه‌اندازی خطوط مترو نیز یکی راهکارهای اساسی برای کاهش معضل ترافیک در استان البرز است.

وی تصریح کرد: هر چند که احداث خط دو قطار شهری کرج با مشکلات بسیاری روبه‌رو شد اما امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم این مهم هر چه سریعتر به مرحله بهره‌برداری برسد و مردم بتوانند از این خط استفاده کنند.

به گفته عربیان، هم‌اکنون 14 کیلومتر از تونل خط دو قطار شهری کرج به پایان رسیده است و امیدواریم با نگاه ویژه،‌ این پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

استاندار البرز یکی از مشکلات موجود بر سر راه این پروژه را احداث ایستگاه‌های مورد نظر عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون از 14 ایستگاه پیش‌بینی شده در طول مسیر، 10 ایستگاه تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/2302/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول