اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

70 درصد پروژه‌های هفته دولت گیلان زیرساختی است

استاندار گیلان گفت: 70 درصد پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در گیلان زیرساختی و صنعتی است.

70 درصد پروژه‌های هفته دولت گیلان زیرساختی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز با حضور بر مزار شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان اظهار کرد: برنامه‌های هفته دولت با احترام به مقام شهدای دولت به‌ویژه شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در گیلان آغاز شده است.

وی خواستار ایجاد فضایی مناسب برای مزار شهید انصاری شد و افزود: گیلان شهدای گران‌قدر و بزرگی مانند انصاری، نورانی، دهقان و ... دارد و با حضور در گلزار شهدا یاد و خاطره آنها را گرامی‌ می‌داریم.

هاشم‌نیا با اشاره به افتتاح یک‌هزار و 310 پروژه عمرانی در هفته دولت در گیلان، تصریح کرد: پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 600 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

استاندار گیلان 50 درصد پروژه‌ها را شامل گاز، برق، مخابرات، آب و ... اعلام کرد و گفت: 22 درصد پروژه‌های هفته دولت مربوط به بخش صنعت است.

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در گیلان زیرساختی و صنعتی است، اظهار کرد: 30 درصد پروژه‌های افتتاحی مربوط به بخش خدماتی، رفاهی و بهداشتی است.

هاشم‌نیا تعداد پروژه‌های هفته دولت در سال گذشته در گیلان را یک‌هزار و 300 پروژه با اعتباری بالغ بر 850 هزار میلیارد تومان ذکر کرد و یادآور شد: امسال پروژه‌های افتتاحی استان از نظر ریالی صد درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد.

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در 50 شهر و 16 شهرستان استان، تصریح کرد: برنامه‌های هفته دولت را با حضور بر مزار شهدا و دیدار با شخصیت‌های اجتماعی آغاز کردیم و این امر بر رونق پروژه‌های افتتاحی هفته دولت می‌افزاید.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول