اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

احداث دارالایتام در اسلام توصیه نشده است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در اسلام احداث دارالایتام توصیه نشده است، گفت: شرایط زمانی از جمله زندگی صنعتی موجب ایجاد شرایط این چنینی شده است.

احداث دارالایتام در اسلام توصیه نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در مراسم افتتاح شیرخوارگاه بقاء ثمین تاب زنجان و سالن ورزشی بهزیستی اظهار داشت: اقدامات قابل توجهی در حوزه بهزیستی در سطح استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه نگاه بلندی به حوزه بهزیستی زنجان طی چند سال گذشته انجام شده است، ادامه داد: همه این اقدامات در راستای خدمات‌رسانی به نیازمندان این عرصه انجام شده است.

امام جمعه زنجان کار در بهزیستی را فرای هر نوع شغلی دانست و اضافه کرد: حتی اگر با نگاه شغل و امرار ‌معاش به این اداره کل وارد شویم بعد از مدتی جنبه انگیزه خدایی جای انگیزه‌های دیگر را خواهد گرفت.

وی جامعه نیازمند خدمت در بهزیستی را افرادی دانست که خودشان در به وجود آمدن اتفاق روی داده مقصر نیستند.

خاتمی به گسترده بودن نیازهای جسمی جامعه هدف اداره کل بهزیستی زنجان اشاره کرد و گفت: این نیازها اغلب موجب غفلت از سایر نیازهای این قشر از جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در اسلام احداث دارالایتام توصیه نشده است، ادامه داد: شرایط زمانی از جمله زندگی صنعتی موجب ایجاد شرایط این چنینی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان خلق و خوی بشری را هم در احداث مراکزی مانند شیرخوارگاه موثر دانست و گفت: پیامبر اسلامی دلیل جهنمی شدن برخی از افراد را عدم تکریم شخصیت ایتام عنوان کرده است که این موضوع بیانگر اهمیت توجه به نیازهای این کودکان در جامعه است.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول