اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی خبر داد

ارائه خدمات به 90 هزار نفر در کشور/ فعالیت 1800 مرکز غیردولتی در بهزیستی

مدیر انجمن مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی از ارائه خدمات به 90 هزار نفر در کشور و فعالیت هزار و 800 مرکز غیردولتی در بهزیستی خبر داد.

ارائه خدمات به 90 هزار نفر در کشور/ فعالیت 1800 مرکز غیردولتی در بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، سعید سعدآبادی در جمع مدیران بهزیستی استان سمنان اظهار کرد: این مراکز غیردولتی به معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن ارائه خدمات می‏‌کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در سراسر کشور، حدود 90 هزار نفر خدمات گیرنده از این مراکز هستند.

وی افزود: مراکز غیردولتی زیرپوشش بهزیستی در حوزه‌‏های مختلف خدمات حمایتی مانند توانبخشی، فرهنگ‏‌سازی و آشنا کردن مردم با اقشار زیرپوشش، روان‏شناسی، درمانی و فرهنگی به افراد جامعه هدف خود ارائه می‌‏کنند.

مدیر انجمن مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی با بیان اینکه این مراکز با داشتن نیروهای تخصصی مرتبط با حوزه خود از بهزیستی مجوز دریافت می‌کنند، ارائه آموزش به خانواده مددجویان خدمت‌گیرنده از طریق این مراکز غیردولتی را از برنامه‌های امسال انجمن مراکز غیردولتی بهزیستی کشور عنوان کرد.

سعدآبادی ادامه داد: در این برنامه، از طریق آموزش تخصصی به مدیران و کارشناسان مراکز غیردولتی به معلولان و خانواده‌های آنها، آموزش‏‌هایی برای کمک به بهبود وضعیت زندگی خدمات‌گیرندگان تدارک دیده می‌شود.

وی گفت: مراکز غیردولتی زیرپوشش بهزیستی وظیفه کمک به افراد با برقراری ارتباط با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اجرایی، قضایی و حقوق جامعه را نیز بر عهده دارند.

مدیر انجمن مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی در بازدید از مراکز غیردولتی زیرپوشش اداره کل بهزیستی استان سمنان، وضعیت خدمات‌دهی این مراکز را مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول