اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

موانع توسعه و پیشرفت خوی از سر راه برداشته شود

فرماندار خوی بر لزوم رفع موانع توسعه و پیشرفت عمرانی و آبادانی خوی تاکید کرد.

موانع توسعه و پیشرفت خوی از سر راه برداشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، با تاکید بر اولویت بخشیدن به طرح‌های نیمه تمام از همه مسئولان خواست ، برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام خود از همه راهکارها استفاده کنند.

فرماندار خوی بر لزوم رفع مشکلات و موانع توسعه شهرستان تاکید کرد و افزود: توجه به نیازهای شهرستان و رفع مشکلات عمرانی که در مسیر رشد آبادانی و توسعه آن وجود دارد از مهمترین اموری است که باید به آن پرداخت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص خلق حماسه اقتصادی، ابراز داشت: اصل قرار دادن پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تحقق در فصل بعدی شعار سال همان حماسه اقتصادی، وحدت، تعامل و تلاش مسئولان همراه با خدمتی جهاد گونه سبب پیشرفت و رشد بیش از پیش منطقه و توسعه و عمران و آبادانی آن می‌شود.

شایان ذکر است در این جلسه، اعتبارات تملک دارایی سال 92 مبلغ 220 میلیارد ریال به پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تصویب شد.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول