اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس صورت گرفت

آغاز اجرای پروژه توسعه خوشه جدید صنعتی در فارس

پروژه توسعه خوشه جدید صنعتی در فارس توسط شرکت شهرک‌های صنعتی این استان کلید خورد.

آغاز اجرای پروژه توسعه خوشه جدید صنعتی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، مدیرعامل این شرکت از انعقاد قرارداد مطالعه و امکان‌سنجی خوشه صنعتی شوریجات در این استان خبر داد و اظهار داشت: با انعقاد قرارداد مطالعاتی و امکان‌سنجی این خوشه صنعتی، در مورد مراحل بعدی ایجاد و توسعه این خوشه‌های صنعتی تصمیم‌گیری می‌شود.

علی صداقت‌پور اضافه کرد: مراحل توسعه خوشه صنعتی ترشیجات با محوریت شهرستان مرودشت است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فارس در بخش کشاورزی و وجود صنایع تبدیلی در زمینه تولید ترشیجات در این استان گفت: مطالعات و بررسی  این خوشه صنعتی با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی در بخش‌های ارتقای تکنولوژی و افزایش صادرات و توسعه بازار صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: تاکنون در این استان خوشه‌های صنعتی گلاب و عرقیات گیاهی میمند فارس و سنگ شمال با اجرای طرح‌های توسعه خوشه‌ای و با دستیابی به اهداف مورد نظر توسعه یافته اعلام شده‌اند و طرح مطالعاتی ایجاد کنسرسیوم آب معدنی سپیدان نیز در راستای اهداف شبکه‌سازی و توسعه خوشه‌های صنعتی، انجام شده است.

صداقت‌پور اذعان داشت: توسعه خوشه‌های صنعتی از برنامه‌های مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است که در سراسر کشور در حال اجرا بوده که استان فارس در این زمینه پیشتاز است.

انتهای پیام/ 2448/ن/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول