اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان عنوان کرد

اختصاص 150 میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق هرمزگان

نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: در سال جاری 150 میلیارد ریال از محل درآمد افزایش قیمت برق، برای توسعه شبکه برق در هرمزگان اختصاص یافته است که در صورت تحقق، بیش از 80 درصد خانوارهای متقاضی از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد.

اختصاص 150 میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق هرمزگان

سیدعبدالکریم هاشمی ‌نخل‌ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهر رودان، با بیان اینکه "توسعه شبکه آب، برق و بهسازی راه‌های روستایی" از عمده‌ترین درخواست‌های مردمی در این دیدارها بود، گفت: اولویت نماینده مردم شرق هرمزگان در سال جاری پاسخگویی به این مطالبه شهروندان که از خواسته‌های به حق مردم این منطقه است خواهد بود.

نماینده مردم شرق هرمزگان در خصوص توسعه شبکه برق و بودجه تخصیصی به آن نیز افزود: در سال جاری حداقل 150 میلیارد ریال از محل درآمد افزایش قیمت برق، برای توسعه شبکه برق در هرمزگان اختصاص یافته است که در صورت تحقق این بودجه، بیش از 80 درصد خانوارهای متقاضی در شرق هرمزگان از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: برای توسعه شبکه آب روستایی نیز پنج هزار میلیارد تومان به صورت ملی پیش بینی شده است که علاوه بر این از محل اعتبارات استانی نیز مبلغی معادل 250 میلیارد ریال برای این امر اختصاص یافته است.

نماینده مردم رودان، میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد؛ همچنین با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام روستایی در بخش راه نیز گفت: مبلغی معادل چهار هزار میلیارد تومان برای عمران و بهسازی راه‌ها به صورت ملی پیش بینی شده است که در این بخش نیز به دنبال این هستیم که از محل اعتبارات استانی، حدود 250 تا 300 میلیارد ریال به این امر اختصاص داده شود، چرا که بهسازی راه‌های روستایی از بخش‌هایی است که در شرق هرمزگان کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی به رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر نیرو در راستای توسعه شبکه آب و برق در مناطق کمتر بهره‌مند، نظیر میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد اشاره و تصریح کرد: در جلسات متعددی که در کمیسیون‌های مجلس با وزیر نیرو برگزار شد، مشکلات آب و برق در شرق هرمزگان با وی در میان گذاشته شد که امیدواریم با قول مساعد وزیر نیرو نسبت به حل این موضوع، بخش اعظمی از مشکلات مردم در این منطقه کمتر توسعه یافته و محروم حل شود.

هاشمی نخل‌ابراهیمی در پایان این گفت‌وگو خواستار تعامل و هم‌فکری مردم، مسئولان، نخبگان و مقامات سیاسی در راستای حل «مشکلات پیش روی مردم» در شرق هرمزگان شد و گفت: عمده مشکلاتی که در دیدار با اقشار مختلف مردم رودان مطرح شد، در بخش خدماتی، معیشتی و اشتغال بود که انتظار می‌رود با ابزارهای قانونی که در اختیار داریم، زمینه خدمات‌رسانی بیشتر به مردم که در نهایت به رضایتمندی مردم و خداوند متعال خواهد انجامید را فراهم کنیم.

وی همچنین، با مردم روستاهای سرجوئیه، کمیز، خیرآباد، برنطین، پشته گیش، کهنوج شتری، دشت صفا، کهنشوئیه و اسلام آباد در رودان دیدار کرد.

انتهای پیام/88005/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول