اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد پست برق 5 مگاواتی

مشکل افت ولتاژ برق در شهرستان آوج برطرف می‌شود

فرماندار آوج از پیگیری‌ برای حل مشکل افت ولتاژ برق این شهرستان با ایجاد پست برق پنج مگاواتی خبر داد.

مشکل افت ولتاژ برق در شهرستان آوج برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید عبدالله موسوی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات صنعتی شهرستان آوج از آمادگی شهرک صنعتی آوج برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران متقاضی و علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان آوج با افت ولتاژ برق روبه‌رو شده به همین منظور پیگیری‌های لازم برای حل این موضوع صورت گرفته است.

فرماندار آوج افزود: با ایجاد برق پنج مگاوات مشکلات موجود در زمینه برق در شهرک صنعتی آوج برطرف می‌شود.

وی با تشریح چگونگی ارتقای وضعیت شهرک صنعتی آوج اضافه کرد: تاکنون 135 جلسه با خیران، صنعتگران و سرمایه‌گذاران آوجی برای سرمایه‌گذاری برپا شده است و طی مدت یک سال گذشته مراحل انعقاد قرارداد سه سرمایه‌گذار در آوج صورت پذیرفته و برخی از سرمایه‌گذاران نیز موفق به تحویل زمین شده‌اند.

موسوی پیرامون رفع مشکل زیرساخت‌های شهرک صنعتی آوج اضافه کرد: در حال حاضر با پیگیری استاندار قزوین مجوز تأسیس نیروگاه مقیاس به شهرستان آوج تخصیص یافته است.

وی با ابراز امیدواری برای حل مشکل برق ناحیه صنعتی آوج تصریح کرد: در همین راستا فروش زمین‌های موجود در شهرک صنعتی آوج به سرمایه‌گذاران با هماهنگی‌های لازم با نماینده مردم شهرستان‌های آوج و بویین زهرا صورت گرفته است و مبلغ 100 هزار ریال در متر برای فروش این زمین‌ها تصویب شده؛ در حالی که میانگین استانی واگذاری زمین برای شهرک‌های صنعتی 200 هزار ریال بوده است.

موسوی از تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تأمین سیستم آب‌رسانی شهرک صنعتی آوج خبر داد و خاطرنشان کرد: به همین منظور برای تأمین آب مورد نیاز شهرک صنعتی، مخزن 500 متر مکعبی این شهرستان به پنج هزار متر مکعب افزایش یافته است تا نیاز به آبرسانی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها برطرف شود.

وی گفت: همچنین با ساخت نیروگاه مقیاس کوچک مشکل ضعف ولتاژ برق شهرستان آوج برطرف ‌می‌شود در حالی که تا پیش از یک سال گذشته تقاضاهای بیشتر شهروندان آوجی رفع این معضل در سطح شهرستان بوده است.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول