اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه تامین آب و اصلاح شبکه محمودآباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از افتتاح پروژه تأمین آب و اصلاح شبکه محمودآباد، همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح پروژه تامین آب و اصلاح شبکه محمودآباد

رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای تأمل در ارتباط با مسائلی است که در گذر زمان مغفول مانده و در حقیقت زمان ارزشمندی برای ارج نهادن رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور است.

وی با اعلام اینکه دولت رجایى و باهنر آغاز عصر تازه جمهورى اسلامى به شمار می‌رود، تصریح کرد: شهیدان رجایى و باهنر تشکیل دهندگان نخستین دولت ایران پس از یک‌دست شدن جمهورى اسلامى ایران هستند، دولتی که پس از خروج دولت‌مردان عصر حکومت موقت و دولت ابوالحسن بنى صدر استقرار یافت.

اکبری در ادامه به ضرورت تداوم مسیر این بزرگان اشاره کرد و افزود: این افراد باید الگوهای شاخص دولت‌مردان نظام اسلامی در عصر حاضر باشند که اگر راه آنان تداوم یابد، بدون شک افق‌های تازه‌ای بر روی ایران اسلامی گشوده می‌شود.

وی با بیان این مطلب، از افتتاح پروژه تأمین آب و اصلاح شبکه محمودآباد شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد و تصریح کرد: اجرای این طرح از سال 1387 آغاز شده بود که در سال‌جاری عملیات اجرایی آن خاتمه یافته که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن این طرح، علاوه بر احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی و اجرای خط انتقالی به طول تقریبی شش کیلومتر، یک حلقه چاه نیز حفر و تجهیز شده است.

وی اصلاح شبکه‌ای به طول 25 کیلومتر، احداث ساختمان‌های بهره‌برداری و نیرو رسانی به چاه را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای اتمام این پروژه عنوان کرد.

اکبری با اشاره به اینکه بودجه پیش‌بینی شده برای عملیاتی کردن این پروژه رقمی بالغ بر 21 میلیارد و 200 میلیون ریال در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: در مجموع برای اتمام این طرح تنها 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در ارتباط با مزایای بهره‌برداری از این طرح و اجرای آن افزود: با بهره‌برداری از این طرح حدود 6 هزار و 800 نفر از اهالی شهر محمودآباد از نعمت آب شرب با فشار مناسب بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/61006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول