اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ایمنی راه و شهرسازی مازندران خبر داد

ایمن‌سازی محورهای ارتباطی مازندران

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اقدامات ایمن‌سازی وسیع و گسترده در سطح محورهای ارتباطی استان در پنج ماه نخست سال جاری خبر داد.

ایمن‌سازی محورهای ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، اسماعیل فولادی رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اقدامات ایمن‌سازی وسیع و گسترده در سطح محورهای ارتباطی استان در قالب خط کشی، نصب علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطرنما، نصب علائم ضروری تقاطع‌ها، ساماندهی تابلوهای محدودیت سرعت، تکمیل تابلوهای اطلاعاتی تاییدکننده مسیر در پنج ماه نخست سال جاری خبر داد.

وی افزود: ایمن‌سازی محورهای استان با توجه به تردد بالا و حضور میلیونی گردشگر و مسافر در این استان یکی از برنامه‌های اصلی و مهم کاری این اداره کل است.

این مسئول در ادامه یادآور شد: این اداره کل با بسیج و بکارگیری نیروهای مجرب و کارآمد خود اقدامات وسیع راهداری در قالب حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی استان در پنج ماه نخست سال جاری را به اجرا گذاشته است.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی مازندران درباره برنامه‌های اجرایی ایمن‌سازی راه‌های استان تصریح کرد: علاوه بر اقدامات گسترده خط کشی و تامین روشنایی این اداره کل درباره ایمن‌سازی راه‌ها برنامه‌های گسترده دیگری در دستور داریم.

وی نصب علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطرنما به تعداد یک‌هزار و 450 عدد، نصب علائم ضروری تقاطع‌ها به تعداد 13 تقاطع، ساماندهی تابلوهای محدودیت سرعت در 35 منطقه و تکمیل تابلوهای اطلاعاتی تاییدکننده مسیر به تعداد 40 تابلو را از دیگر برنامه‌ها دانست.

فولادی در ادامه به تاثیر مثبت اقدامات ایمن‌سازی راه‌ها در کاهش سوانح رانندگی اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات ایمن‌سازی محورها می‌توان با به کارگیری تمهیدات مهندسی کنترل و نظارت، تبلیغات کافی، اطلاع‌رسانی عمومی، آموزش فراگیر، راهنمایی و ارشاد و بعضا تادیب خاطیان گامی به سوی ارتقا و اعتلای فرهنگ ایمنی و به تبع آن کاهش سوانح رانندگی برداریم.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول