اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

اجرای شیارهای لرزاننده در راه‌های اصلی و شریانی خراسان شمالی

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اجرای شیارهای لرزاننده در مسیر راه‌های اصلی و شریانی استان به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی وسایل نقلیه و عابران پیاده خبر داد.

اجرای شیارهای لرزاننده در راه‌های اصلی و شریانی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار کرد: این شیارها به صورت طولی و عرضی در راه‌های اصلی و شریانی اجرا شده است.

وی افزود: این تجهیزات هنگام عبور وسایل نقلیه از روی آن‌ها، بدون ایجاد هیچ گونه خطری با ایجاد صدا و لرزش ناشی از عبور لاستیک، هشدار و اطلاع رسانی مناسب به راننده در جهت کاهش سرعت را فراهم می‌آورد.

مشتری تصریح کرد: با بررسی تصادفات در راه‌های استان، نوارهای طولی در حاشیه سمت راست قطعات منتخب از محورهای بجنورد، فاروج و بجنورد، جنگل گلستان که احتمال انحراف و واژگونی وسایل نقلیه در اثر خستگی و خواب آلودگی رانندگان یا سایر علل وجود دارد نصب شده است.

وی محل نصب نوارهای عرضی را نیز در محور بجنورد به جنگل گلستان و در محل‌های سبقت ممنوع، تقاطع‌ها و مقاطع پرحادثه و دارای سابقه تصادفات جلو به جلو ذکر کرد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 690 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول