اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس:

مسئولان درصدد دست‌یابی به درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها باشند

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دولت و نمایندگان مجلس باید در راستای دست‌یابی به راهکار‌هایی برای ایجاد درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها تلاش کنند.

مسئولان درصدد دست‌یابی به درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مقداد نجف‌نژاد ظهر امروز در آیین اختتامیه سومین نشست شهرداری‌های کلان‌شهر‌ها با هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی به اهمیت و نتایج مثبت فعالیت این فراکسیون در مجلس اظهار کرد: در حال حاضر فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با 176 عضو در حال فعالیت است.

وی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس را یکی از مهم‌ترین و فعال‌ترین فراکسیون‌ها مجلس دانست و اضافه کرد: شورا‌ها و شهرداری‌ها فعالیت‌ها و خدمات ارزنده‌ای را در سطح شهر‌ها به شهروندان ارائه می‌دهند و تمام این فعالیت‌ها در راستای توسعه و ارتقای سطح شهر‌ها در بخش‌های مختلف انجام می‌شوند.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداران است، تصریح کرد: مسئولان دولت و نمایندگان مجلس باید در راستای دست‌یابی به راهکار‌هایی برای ایجاد درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها و شورا‌ها با ارائه خدمات مختلف خود در سطح شهر‌ها رضایت و اطمینان عمومی را به دست می‌آورند، ادامه داد: همچنین با فعالیت‌ها و خدمات شهرداری‌ها و شورا‌ها در سطح کشور زندگی مردم روان‌تر شده و سطح کیفیت زندگی عمومی افزایش یافته است.

نجف‌نژاد با اشاره به اینکه اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس از افراد متعهد، توانمند، کار‌آمد و آشنای به امور شهر‌ها و شهر‌داری‌ها هستند، تاکید کرد: این افراد سال‌ها در این حوزه فعالیت کرده و به تکنیک‌ها و ظرفیت‌های شهرداری‌ها آشنایی کامل دارند.

وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون مدیریت شهری مجلس اثرات بسیار خوبی را در بودجه به سود شورا‌ها و شهرداری‌ها برای ارتقای سطح رفاه اجتماعی داشته‌اند، افزود: سیاست‌های کلی و اصلی این فراکسیون باید برای پایداری درآمد‌های شهرداری‌ها باشد.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول