اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

دولت‌ها سند چشم انداز 20 ساله کشور را مدنظر داشته باشند

امام جمعه خورموج گفت: با توجه به اینکه سند چشم انداز 20 ساله کشوربه امضای مقام معظم رهبری رسیده است باید دولت‌ها این سند را مدنظر داشته باشند.

دولت‌ها سند چشم انداز 20 ساله کشور را مدنظر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خورموج با تشریح اوضاع مصر اظهار کرد: حزب و گروهی که تحت‌ عنوان اخوان‌المسلمین در کشور مصر به قدرت رسید قدر این انقلاب را ندانست و به چنین روزی افتاده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از نفوذ اسلام آمریکایی در بین انقلابیون مصر هشدار داده بودند تصریح کرد: مقام عظمای ولایت بارها تاکید کردند که اجازه ندهید اسلام آمریکایی، افراطی و اسلام متحجرین در شما نفوذ کند ولی آنان به هشدارهای مقام معظم رهبری توجه نکردند و با نفوذ عوامل گوناگون ، آنان به این روز گرفتار شدند.

مصلح گفت: خسارت بزرگی به جهان اسلام و مخصوصا برای مردم مصر وارد شد که باز هم فرعونی که بیش از 30 سال بر آنها حکومت کرده و ظلم روا داشته برگردد و از همه جنایاتی که خود و فرزندانش مرتکب شده بودند تبرئه شود، هر چند مردم مصر هنوز انقلاب خود را فراموش نکرده‌اند و به هیچ‌عنوان بازگشت مبارک به قدرت را تحمل نخواهند کرد.

وی هفته دولت را تبریک گفت و یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر دو اسوه، الگو و سرمشق بزرگ برای همه خدمت‌گزاران مردم بوده و هستند.

امام جمعه خورموج تصریح کرد: باید زندگی کردن را برای مردم آسان کرد و بسیاری از خدمات دولت الکترونیک و سایر خدمات را در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت آنان فراهم کرد.

وی به سند چشم‌انداز 20 ساله کشور اشاره کرد و گفت: سند چشم اندازه 20 ساله کشور به امضای حضرت امام خامنه ای رسیده است و افق 20 ساله کشور را مشخص کرده‌اند و لازم است همه دولت‌ها سند چشم انداز 20 ساله کشور را مدنظر داشته باشند.

مصلح با گرامیداشت روز کارمند و با قدردانی از خدمات ارزشمندی که کارمندان انجام می‌دهند تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع باید همواره مدنظر کارمندان باشد.

مصلح ضمن تبریک روز پزشک افزود: کشور از داشتن پزشکان متخصص به خود‌کفایی رسیده و حتی می‌تواند پزشک را به کشورهای دیگر اعزام کند ولی متاسفانه شهرستان دشتی ازپزشک متخصص کمتر بهره‌مند است که لازم است دست‌اندرکاران به این مهم توجه کنند.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول