اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

دولت در ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزد

امام جمعه لنده با تبریک هفته دولت گفت: دولت تدبیر و امید باید با تلاش شبانه‌روزی در ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزد.

دولت در ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز پزشک اظهار داشت: سلامتی و تندرستی لازمه عبودیت و بندگی خداوند بیش از گذشته بوده که انسان‌ها باید قدر آن را دانسته و در حفظ آن کوشا باشند. 

وی افزود: پزشکان ضامن سلامت جامعه و رسیدن به نقطه مطلوب بهداشت و درمان هستند. 

امام جمعه لنده افزود: گرامیداشت روز پزشک، ارج نهادن به جایگاه رفیع آنان در جامعه بوده که برای سلامت و بهداشت جامعه تلاش می‌کنند. 

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در ادامه با اشاره به آغاز هفته دولت و تبریک به دولت جدید، تصریح کرد: هفته دولت سالروز شهادت دولتمردان ایران اسلامی شهیدان باهنر و رجایی، فرصت مناسب برای یادآوری خدمات ارزنده دولت و نظام جمهوری اسلامی است. 

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند دولت‌های گذشته در جهت رفع محرومیت از جامعه، گفت: نظام جمهوری اسلامی در طی 35 سال گذشته شاهد ظهور دولت‌هایی از بطن مردم، با رأی و اعتماد مردم بوده که در جهت اعتلای نظام و پیشرفت کشور گام برداشته‌اند. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده گفت: توجه به زیر ساخت‌های رهایی از فقر و محرومیت در جامعه مستلزم توجه به قشر محروم و ارائه خدمات به آن‌ها است. 

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل خطاب به دولت تدبیر و امید افزود: شما با شعار امید و درایت به میدان کار آمدید و مردم منتظر خدمات ارزشمند شما هستند، پس در ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزید عزم خود را بیش از پیش جزم کنید. 

امام جمعه لنده  در ادامه با اشاره به روز کارمند، گفت: کارمندان نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران  با رعایت اخلاق و منش در محیط کار فضای مناسب را برای مراجعه مردم مهیا کنند. 

وی با اشاره به روز داروسازی اذعان داشت: امروز ایادی استکبار تحریم را به محیط درمان و بهداشت نیز کشانده‌اند و با تحریم داروها سعی در مختل کردن نظام پزشکی در کشور کرده‌اند، ولی ایران مقتدرانه با این تحریم‌ها مقابله خواهد کرد. 

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل گفت: با برگرداندن داروهای مصرف نشده به داروخانه می‌توانیم تا حدودی نقش مثبت و سازنده ای در شکستن تحریم دارو ایجاد کنیم. 

وی در ادامه مواد مخدر را یکی از معضلات اصلی جهان امروز خواند و گفت: متأسفانه کشور ایران و شهر ما نیز به این مشکل خانمان سوز مبتلا شده است.

خطیب نماز جمعه لنده با اشاره به عوامل روی آوری جوانان به مواد مخدر افزود: میزان خطر مواد افیونی کمتر از سلاح های شیمیایی نیست.

حجت‌الاسلام کیانی اصل یادآور شد: مواد مخدر با نفوذ در نظام خانواده آن را متلاشی و جامعه بشری را از آرامش بازداشته و اختلافات خانوادگی و آلودگی محیط زیست را به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه لنده افزود: عوامل فردی، اجتماعی، محیطی، خانوادگی، سیاسی، فرهنگی و بیسوادی مهمترین عوامل گرایش به سمت مواد مخدر هستند.

وی فقدان معنویت و اخلاق، عدم آگاهی نسبت به اثرات مواد مخدر، کنجکاوی‌های هدایت نشده را عوامل فردی گرایش به مواد مخدر خواند و گفت: اعتیاد و طلاق دو متمم برای همدیگر بوده که در بسیاری موارد با ظهور یکی دیگری نیز نمایان می‌شود.

حجت‌الاسلام کیانی اصل در ادامه افزود: امروز خانواده به عنوان یک خوابگاه برای فرزندان است، در صورتی که در گذشته خانواده مأمن و پناهگاه آن‌ها از خطرات و رهایی از تنهایی بوده است.

انتهای پیام/82013/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول