اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

دولت گام‌های بلندی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بردارد

امام جمعه کوهبنان گفت: دولت جدید باید بتواند گام‌های بلندی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بردارد.

دولت گام‌های بلندی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام‌ عباس صالح‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان ‌با استناد به آیات ‌الهی به کلمه مؤمنون اشاره کرد و اظهار داشت: این کلمه دلالت بر استمرار‌، تداوم‌، دائمی بودن و همیشه بودن ایمان در وجود افراد دارد، زیرا در طبق روایات ایمان افراد دو‌گونه دائمی و‌ و‌دیعه‌ای است. 

وی ابراز داشت: هر مؤمنی مسلمان است، اما هر مسلمان‌ ممکن است مؤمن نباشد، همان طور که هر فرد باتقوایی مؤمن است، اما هر مؤمنی با‌تقوا نیست و این جاست که در قرآن کریم ذکر شده‌ خداوند ایمان را محبوب شما ساخت و آن را در دل‌هایتان آراست و زینت بخشید‌.

صالح‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود به مهم‌ترین مناسبت‌های هفته از جمله اول شهریور ماه روز پزشک اشاره کرد و افزود: ابوعلی سینا از حکمای بزرگ و علمای نامدار و پزشکان اسلام است که از خردسالی به فراگیری علوم زمان خود پرداخت و چنان در علم پیش رفت که از استادان خود برتری گرفت و در مدت عمر خود تألیفات فراوانی داشت‌.

امام جمعه کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر‌ به آغاز هفته دولت اشاره کرد و ابراز داشت: این ایام به مناسبت بزرگداشت دو یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب‌، دو اسوه علم و تقوا است تا مردم با فعالیت‌ها‌، بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت آشنا شوند‌.

وی با توجه به آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید برای ریاست جمهوری و هیئت دولت آرزوی توفیق کرد که بتوانند گام‌های بلندی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بردارند.

انتهای پیام/80021/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول