اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم مطرح کرد

ضرورت اهتمام هیئت دولت به حل مشکلات اقتصادی و سیاسی

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم از دولت جدید خواست برای تحقق اهداف و شعارهای اعلام شده دولت تدبیر و امید و رفع مشکلات و موانع پیشرفت کشور در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تلاش جدی داشته باشند.

ضرورت اهتمام هیئت دولت به حل مشکلات اقتصادی و سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم آمده است: با پایان یافتن رأی اعتماد نمایندگان ملت شریف ایران به وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تکمیل شد.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسات بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی که نمایانگر فضای باز، شفاف و بانشاط سیاسی بود از افتخارآفرینان این حماسه به شمار می آیند که جا دارد از همراهی و همدلی نمایندگان محترم در تشخیص نیازها و اولویت‌های دولت یازدهم تقدیر شایسته به عمل آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: صرف‌نظر از برخی بداخلاقی‌ها، صراحت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیان مطالب خویش و سعه‌صدر وزرای پیشنهادی در استماع و پاسخگویی، نشانگر از حاکمیت روح تعامل، همراهی و همدلی میان قوای مجریه و مقننه در عین جدیت در ایفای وظایف قانونی است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: اکنون که با پایان این فرایند قانونی، دولت تدبیر و امید به صورت رسمی آغاز به کار کرده است بر همه نهادها، جریان‌ها، رسانه‌ها و رجال سیاسی از هر سلیقه و گرایش سیاسی لازم است با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، حمایت از دولت جدید و همکاری با آن را پیشه خویش ساخته و فصلی جدید از حیات پربرکت نظام اسلامی را با به کارگیری توان همه جریان‌های وفادار و معتقد به آن رقم بزنند.

در این بیانیه آمده است: همگان نیک می‌دانند که حماسه سیاسی 24 خرداد، نفی قاطع افراط و تفریط و پاسخ مثبت به غلبه گفتمان اعتدال مبتنی بر حفظ اصول ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و بنا بر این حفظ این دستاورد و جلوگیری از مصادره آن توسط فرصت طلبان و بدخواهان گفتمان اعتدال بر همه فعالان و علاقمندان به حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) فرض و لازم است.

بی‌تردید تخصص و تجربه وزرای صالح در دولت تدبیر و امید، نویدبخش آینده‌ای روشن، شکوهمند و پرافتخار برای ایران اسلامی است.

در پایان این بیانیه آمده است: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با تبریک این حماسه سیاسی به پیشگاه ملت سرافراز ایران اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ، مراجع عظام (حفظهم‌الله) و حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی، از همه اعضای محترم دولت جدید درخواست می‌کند با تبعیت از اوامر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، برای تحقق اهداف و شعارهای اعلام شده دولت تدبیر و امید و رفع مشکلات و موانع پیشرفت کشور در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تلاش جدی کرده و قدردان راه پرافتخار امام راحل (قدس سره الشریف) و شهیدان گلگون کفن و اعتماد و حمایت بی‌شائبه ملت بزرگ ایران باشند.

انتهای پیام/2258/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول