اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

کشتار مسلمانان بیگناه در کشورهای اسلامی محکوم است

امام جمعه سنندج با محکوم‌کردن کشتار و اعمال ضدانسانی در سوریه، فلسطین و مصر اظهار داشت: باید همه مسلمانان از مذاهب مختلف اسلامی در برابر این توطئه‌ها و جنایت‌ها ایستادگی کنند.

کشتار مسلمانان بیگناه در کشورهای اسلامی محکوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: کشتار مسلمانان بی‌دفاع سوریه، مصر و فلسطین همگی نشأت‌گرفته از ضعف و سستی در بین مسلمانان و خدشه‌دار شدن اتحاد  آنان است.

وی افزود: یهود و نصارا دشمنان مسلمین برای همیشه تاریخ بوده و هدفی جز انزوا و نابودی مسلمانان را دنبال نمی‌کنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: متأسفانه برخی حکام مرتجع عربی و برخی گروه‌ها و احزاب ساده لوح و فریب‌‌خورده در کشورهای اسلامی گوش به فرمان غربی‌ها شده و وحدت و انسجام بین مردم خود را به بهای ناچیزی معاوضه کرده‌اند.

ماموستا مجتهدی با محکوم‌کردن توطئه‌ها، کشتار و اعمال ضدانسانی در سوریه، فلسطین و مصر اظهار داشت: باید همه مسلمانان از مذاهب مختلف اسلامی در برابر این توطئه‌ها و جنایت‌ها ایستادگی کرده و با هوشیاری هرچه تمام‌تر از وحدت و انسجام خویش محافظت نمایند.

مفتی اعظم فقه شافعی ایران تصریح کرد: اسراییل باید از صحنه روزگار محو گردد و تا زمانی که این رژیم نامشروع وجود داشته باشد هیچ فرد مسلمانی آرامش نخواهد داشت.

ماموستا مجتهدی خاطر نشان کرد: توطئه‌های غربی‌ها در خاورمیانه تمامی ندارد و تنها راهکار کاهش و مقابله با این توطئه‌ها، وحدت و انسجام مسلمانان است.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خواستار تلاش همه خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و جوانان در خصوص نشر هرچه بیشتر آموزه‌های دینی و مبانی هویت‌بخش در بین نسل آینده‌ساز جامعه شد.

ماموستا مجتهدی در پایان اظهار داشت: تا زمانی که جوانان مسلمان با مبانی هویتی، دینی و عقیدتی خویش آشنا باشند و این آموزه‌ها در افکار و اندیشه‌های آنان نمود داشته باشد هیچ دشمنی به خود اجازه نمی‌دهد که بر منابع خدادادی مسلمانان و جان و مال آنان تسلط پیدا کند.

انتهای پیام/79006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول