اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو:

چالش اصلی انقلاب‌ها تغییر جهت‌گیری‌ها است

امام جمعه ماکو گفت: چالش اصلی انقلاب‌ها تغییر جهت‌گیری‌ها است و بنابراین انتظار ملت ایران از رئیس جمهور و هیئت دولت توجه به جهت‌گیری انقلاب اسلامی است.

چالش اصلی انقلاب‌ها تغییر جهت‌گیری‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو ایوب رنجبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آثار و برکات تقوا بر علم، خرد و دانش‌اندوزی، اظهار داشت: تقوا در جامعه آثار فرهنگی و اجتماعی فراوانی به دنبال دارد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، تصریح کرد: خداوند می‌فرماید اگر شما اهل تقوا باشید، برکات زمین و آسمان را بر شما ساری و جاری می‌کنیم.

رنجبری به فرا رسیدن روز پزشک اشاره کرد و گفت: از دیدگاه اسلام پزشکان دارای جایگاه والایی هستند و این شغل برابر با شغل انبیا محسوب می‌شود.

امام جمعه ماکو بر لزوم فرهنگ‌سازی در ارتباط با نهادینه کردن فرهنگ احترام و حرمت به جامعه پزشکی تاکید کرد و افزود: انتظار ما از جامعه پزشکی که متشرع و انقلابی هستند، توجه و عنایت ویژه به اقشار کم‌درآمد، محروم و مستضعف جامعه است.هزینه‌های درمان بخش عمده‌ای از سبد اقتصادی خانوار را به خود اختصاص داده است.

رنجبری به شاخص‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با دولت اشاره کرد و ابراز داشت: مهم‌ترین وظیفه رئیس جمهور گشایش اقتصادی و ایجاد غنا در مملکت است.

وی ارتقا فرهنگ، فکر و عمل دینی را از سایر وظایف رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: چالش اصلی انقلاب‌ها تغییر جهت‌گیری‌ها است و بنابراین انتظار ملت ایران از رئیس جمهور و هیئت دولت توجه به جهت‌گیری انقلاب اسلامی است.

رنجبری با بیان اینکه مسائل معیشتی مردم به یک مشکل و معضل عمده تبدیل شده است، اضافه کرد: جهت‌گیری کلان دولت در ارتباط با تسهیل زندگی برای مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/61010/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول