اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز دور دوم سفر‌های تابستانی

خلخال شهر هزار رنگ طبیعت میزبان گردشگران

همزمان با آغاز دور دوم سفر‌های تابستانی، خلخال شهر هزار رنگ طبیعت با آب و هوای مطلوب میزبان گردشگران تابستانی است.

خلخال شهر هزار رنگ طبیعت میزبان گردشگران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرستان خلخال با داشتن آب و هوای مطلوب و طبیعت هزار رنگ خود میزبان مسافران و گردشگران دور دوم سفرهای تابستانی از مناطق مختلف کشور است.

شهرستان خلخال به لحاظ قرار‌گیری در بین چهار استان زنجان، آذربایجان شرقی و اردبیل و گیلان یکی از مناطق زیبای گردشگری در جنوب استان اردبیل است.

وجود تفرجگاه‌های زیبا از جمله جنگل های زیبای اندبیل، چشمه گوارای ازناو، دامنه طبیعت پر گل آق‌داغ و مناطق حفاظت شده گونه‌های گیاهی و جانوری این قله، روستاهای بافت با ارزش از جمله روستای برندق، نمهیل، رودخانه پر خروش قزل‌اوزن، جاده زیبای گردشگری پونل - خلخال و جاده جنگلی خلخال به اسالم موجب شده که مسافران از سراسر کشور برای گذران تابستان به خلخال سفر کنند.

برخی از مسافران آب و هوای خلخال را درمانی برای روح و جسم دانستند.

بعضی از آنها خلخال را بهشت زمینی و واقعی دانسته و این منطقه را بکر برای زندگی و سکونت دایم عنوان کردند.

مسافران از مسئولان انتظار داشتند که موانع توسعه‌ای این شهرستان را از سر راه آبادی و عمران منطقه برداشته و تلاش بیشتری برای کیفیت‌بخشی خدمات انجام دهند.

بیشتر مسافران که با تکمیل شدن ظرفیت هتل‌ها و مجموعه‌های توریستی به خانه‌ها و منازل برای اقامت شبانه رفته بودند، خیلی راضی بودند.

در روستای خوجین شب گذشته بیش از 60 منزل مسکونی در اختیار گردشگران و مسافران از مناطق مختلف کشور بود.

بعضی‌ها که از مناطق مختلف شهرستان خلخال را در برنامه گشت و گذار خود قرار داده بودند با پایان برنامه اقامت در خلخال بار سفر را برای رفتن به دیگر نقاط گردشگری استان اردبیل بسته بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، انتظار می‌رود مسئولان در راه توسعه خلخال و توسعه توریسم و مخصوصاً توریسم مذهبی در شهرستان بسترهای موجود را تقویت کرده و با ایجاد امکانات رفاهی بیشتر ماندگاری مسافران را در شهر خلخال به بیشتر از یک روز ارتقا دهند تا گردشگران مناطق بیشتری از خلخال را مورد بازدید قرار دهند.

انتهای پیام/62008/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول