اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان خبر داد

آمادگی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی برون‌شهری برای دور دوم سفرهای تابستانی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان از آمادگی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی برون‌شهری برای دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

آمادگی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی برون‌شهری برای دور دوم سفرهای تابستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، علیرضا مجرد با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و شروع دور دوم سفرهای تابستانی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان بیان کرد: از روز پنجشنبه دور دوم سفرهای تابستانی آغاز و برای رفاه حال مسافران و آسان‌سازی سفر، اکیپ‌های بخش حمل و نقل مسافر نظارت کامل و دقیقی در پایانه‌های مسافربری، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر و مکان‌های جابجایی مسافران را بر عهده دارند.

مجرد با بیان اینکه امیدوار هستیم در این دور از سفرهای تابستانی به مانند دور نخست شاهد ارتقا و بهبود سطح خدمات برای مسافران و در نهایت رضایت کامل آنان در طول سفر باشیم اذعان داشت: مسافران از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 3000143 و یا دفاتر نظارت اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان واقع در پایانه‌های مسافربری می‌توانند پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/75005/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول