اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت گلف استان مازندران:

کلاس درجه 3 مربیگری گلف برگزار می‌شود

سرپرست هیئت گلف استان مازندران از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه گلف خبر داد و از علاقمندان به این رشته برای حضور در این کلاس دعوت کرد.

کلاس درجه 3 مربیگری گلف برگزار می‌شود

محمدرضا رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه گلف خبر داد و از علاقمندان به این رشته برای حضور در این کلاس دعوت کرد.

وی افزود: فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد یک دوره کلاس مربیگری درجه سه مینی گلف ویژه آقایان و بانوان در شهریور ماه سال جاری در تهران طبق شرایط برگزار کند.

رنجبر با اشاره به شرایط عمومی حضور در این کلاس‌ها بیان داشت: داشتن صلاحیت اخلاقی و حسن شهرت، داشتن تجارب ورزشی در این رشته، داشتن حداقل دیپلم کامل متوسط و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای و نیز حداقل سن شرکت‌کنندگان 20 سال تمام تا زمان برگزاری دوره خواهد بود.

وی درباره مدارک مورد نیاز برای حضور در این کلاس‌ها تصریح کرد: سه قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده، فتوکپی شناسنامه از صفحه اول، فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی (برابر اصل شده)، فتوکپی کارت پایان یا معافیت غیرپزشکی برای آقایان (برابر اصل شد)، واریز مبلغ سی هزار تومان جهت هزینه صدور کارت به حساب شماره 0106013192000 نزد بانک ملی شعبه پیام انقلاب اسلامی تهران بنام فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ،واریز مبلغ 200هزار تومان بابت هزینه برگزاری، اقامت و پذیرایی شرکت‌کنندگان به حساب شماره 0106013192000 بانک ملی شعبه پیام انقلاب اسلامی ایران به نام فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران و  ارائه معرفی نامه از هیئت استان مربوطه مدارک مورد نیاز برای شرکت در این دوره‌ها خواهد بود.

رئیس هیات گلف مازندران افزود: کلیه افراد شرکت کننده می‌بایست تا تاریخ برگزاری دوره کلیه دروس تئوری مربیگری درجه سه را در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها گذرانده مدارک قبولی و ریز نمرات را در زمان ثبت نام به فدراسیون ارائه کنند.

وی اظهار داشت: دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در رشته تربیت بدنی نیاز به گذراندن دوره تئوری مربیگری ندارد.

رنجبر یادآور شد: کلیه دانشجویان رشته تربیت بدنی که دروس نظری (تئوری) دوره مربیگری درجه سه را با تائید دانشگاه مربوطه گذرانده اند (برگه انتخاب واحد و ریز نمرات) نیاز به شرکت در دوره‌های تئوری مربیگری ندارند.

وی گفت: زمان دقیق برگزاری دوره متعاقبا و پس از معرفی داوطلبین از سایت هیئت گلف استان مازندران اعلام خواهد شد.

انتهای‌پیام2296/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول