اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گتوند خبر داد

حضور بسیجیان گتوندی در طرح هجرت 3

فرمانده سپاه گتوند از حضور بسیجیان در طرح هجرت 3 در این شهرستان خبر داد.

حضور بسیجیان گتوندی در طرح هجرت 3

مجید کنگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار کرد: بسیجیان شهرستان گتوند در طرح هجرت 3 شرکت کردند.

وی افزود: این طرح همه ساله در فصل تابستان در شهرهای مختلف کشور اجرای می‌شود که طی آن تعدادی از مدارس مرمت و زیباسازی می‌شوند.

این مقام مسئول از اجرای طرح نشاط و تعالی در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال طرح نشاط و تعالی در 68 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان گتوند اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح نشاط و تعالی، در تابستان هر سال برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

فرمانده سپاه گتوند تصریح کرد: تلاش ما این است که این طرح بهتر از سال گذشته در 68 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان انجام شود و علاقه‌مندان با اشتیاق بیشتری در کلاس‌ها حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده تا در تابستان امسال حدود 4 هزار نوجوان و جوان در طرح نشاط و تعالی حضور یابند و اوقات فراغت خود را با برنامه‌های متنوع بگذرانند.

کنگری در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس به برگزاری دوره‌های آموزش عقیدتی سیاسی در طرح نشاط و تعالی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دوره‌های هنری در برخی رشته‌ها برگزار می‌شود.

وی کلاس‌های علمی، ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های طرح نشاط و تعالی سال 92 بیان کرد و اظهار داشت: شرکت در اردوهای هجرت 3 از دیگر برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه گتوند اردوهای زیارتی سیاحتی را از دیگر برنامه‌های تابستان امسال عنوان کرد و یادآور شد: تعدادی از کسانی که در طرح نشاط و تعالی حضور می‌یابند به اردو اعزام می‌شوند.

کنگری برگزاری کلاس‌های قرآن و نماز را از دیگر برنامه‌های طرح نشاط و تعالی تابستان 92 در شهرستان گتوند بیان کرد و گفت: طرح نشاط و تعالی سپاه ناحیه گتوند از 25 خرداد ماه طی مراسمی با حضور مسئولان محلی آغاز شد.

انتهای پیام/72010/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول