اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد

بازی با استقلال فراتر از سایر بازی‌های خانگی / قهرمانی آرزوی مردم خوزستان است

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه در این فصل از رقابت‌ها به دنبال ارتقا جایگاه فصل گذشته خود هستیم، گفت: فهرمانی آرزوی ما و مردم خوزستان است ولی تا جایی که می‌توانیم برای رسیدن به جایگاه بالا در جدول تلاش می‌کنیم.

بازی با استقلال فراتر از سایر بازی‌های خانگی / قهرمانی آرزوی مردم خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس در اهواز، حسین فرکی شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: امیدواریم فردا یک بازی ناب خوزستانی را از هر دو تیم شاهد باشیم و هواداران دو تیم تنها به تشویق تیم‌های خود بپردازند.

وی با بیان اینکه تیم ما اکنون شرایط خوبی دارد و در این بازی حساس تنها به سه امتیاز فکر می‌کند گفت: در فوتبال نمی‌توان نتیجه بازی را از قبل پیش بینی کرد زیرا ممکن است در بازی اتفاقاتی بیافتد که هیچ‌گاه آن را پیش بینی نکرده‌ایم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما با کسب این سه امتیاز می‌تواند صدر جدول را همچنان حفظ کند و در ادامه با انگیزه‌تر و شرایط خوبی خود را برای رویارویی با پرسپولیس آماده کند.

وی با بیان اینکه این بازی برای ما متفاوت است، گفت: تیم ما در این بازی تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.

فرکی بیان کرد: تیم ما در این بازی یه غیر از ایوب والی مصدوم دیگری ندارد و شرایط مظاهری و جعفری برای بازی کردن مطلوب است.

وی اظهار کرد: هیچ تیمی از رسیدن به افتخار قهرمانی ناراضی نیست بلکه رسیدن به قهرمانی می‌تواند ما را از فرش به عرش برساند ولی تیم‌های دیگری نیز اکنون به دنبال رسیدن به این مهم هستند که شرایط آنها از فولاد بهتر است پس نمی‌توانیم از ابتدای راه وعده‌ای بدهیم که ممکن است برآورده نشود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: قهرمانی آرزوی ما و مردم خوزستان است ولی تا آنجایی که امکان دارد برای رسیدن به جایگاه بالا در جدول تلاش می‌کنیم و به دنبال ارتقاء جایگاه فصل گذشته خود هستیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما غرور را از خود دور کرده‌اند، افزود: کادر فنی تیم ما باتجربه و کارکشته است و در این چند هفته به صورت مستمر در این خصوص با بازیکنان صحبت شده است.

فرکی اظهار کرد: نگاه ما به این بازی نسبت به سایر بازی‌های خانگی فرا‌تر است زیرا که کسب سه امتیاز این بازی برای تداوم صدر نشینی و ایجاد روحیه مضاعف به ما کمک زیادی می‌کند.

انتهای پیام/2329/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول