اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس تأکید کرد

مهر تأیید ولایتمداری گلستانی‎ها در اجلاس پیرغلامان حسینی

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: برگزاری یازدهمین اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی در گلستان فرصتی است تا مردم این خطه، مُهر ولایتمداری خود را پای پرونده اجلاس، باشکوه هرچه تمام‎تر بکوبند.

مهر تأیید ولایتمداری گلستانی‎ها در اجلاس پیرغلامان حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: به زودی شاهد دو رخداد بزرگ و ارزشمند در مرکز گلستان خواهیم بود که یکی بزرگداشت دهه کرامت و ولایت است و دیگری برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی که این انتظار وجود دارد تا گلستان با برگزاری چنین برنامه‎هایی در سطح کشور بدرخشد.

وی با اشاره به میزبانی گلستان برای اجلاس پیرغلامان حسینی اذعان کرد: این فرصت را باید غنیمت شمرد چراکه این مهم ممکن است به زودی نصیب استان گلستان نشود لذا همه باید در برگزاری برنامه‎ای باشکوه در این زمینه کوشش کنیم تا اقدام ماندگاری در کارنامه گلستان ثبت شود.

گلستان‎ها نماد ولایتمداری خود را بارها در صحنه‎های عمل به اثبات رساندند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی برگزاری این اجلاس را زمینه‎ای برای معرفی استان در کشور و جهان اسلام برشمرد و اظهار داشت: باید تلاش شود تا در کنار این رخداد بزرگ فرهنگی و معنوی، ظرفیت‎های استان به خوبی معرفی شود.

طاهری با بیان اینکه مردم گلستان نماد ولایتمداری خود را بارها در صحنه‎های عمل به اثبات رساندند، ادامه داد: گلستانی‎ها همواره در برهه‎های مختلف همپای سایر ملت ایران تابع فرامین ولایت بوده و هستند.

وی در خصوص اهمیت ولایت‎پذیری و ولایتمداری تصریح کرد: یکی از سوالات اساسی که در روز قیامت از انسان سوال می‎شود ولایت است چراکه انسان‎ با این شاخصه و الگو می‎تواند راه درست را از نادرست تشخیص دهد و به رشد و تعالی دست پیدا کند.

ولایت یکی مهم‌ترین از ارکان اساسی در نظام اسلامی است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ولایت یکی از مهم‌ترین ارکان اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‎شود، خاطرنشان کرد: ولایتمداری و توجه به فرامین ولایت یکی از رموز پیروزی نظام اسلامی و گذر از تیررس مشکلات در برهه‎های مختلف است.

طاهری ضمن گرامیداشت دهه کرامت و امامت همچنین هفته دولت از مسئولان خواست تا نسبت به ارائه گزارش عملکرد نظام به مردم اقدام کنند و حضوری گسترده در این برنامه‎ها داشته باشند.

وی با ارائه پیشنهادی خواستار ارتقاء ویژه و عنوان مدیر برتر برای مدیران پرتلاش استان در ارائه عملکرد رخدادها و مناسبت‎های مهم در استان شد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول