اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

ایجاد ستادهای صرفه‌جویی برای تحقق حماسه اقتصادی زمان ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی رمز موفقیت ما در جنگ اقتصادی است که باید برای تحقق آن ستادهای صرفه‌جویی تشکیل شود.

ایجاد ستادهای صرفه‌جویی برای تحقق حماسه اقتصادی زمان ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم کارخانه‌ای ظهر امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان همدان از تحریم‌ها علیه ایران اسلامی به عنوان جنگ نابرابر اقتصادی یاد کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع اقتصادی مدیر موفق باید به مانند فرماندهان هشت سال دفاع مقدس عمل کند که از کمترین امکانات بیشترین بهره‌ها را بردند.

وی بودجه سال قبل کشور را 165 هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: از این میزان 33 درصد یعنی 105 هزار میلیارد تومان محقق شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از این میزان بودجه 70 هزار میلیارد تومان فقط حقوق بود و کشور با بودجه‌ای کم اداره شد.

وی با بیان اینکه بودجه امسال  210 هزار میلیارد تومان مصوب شده اظهار داشت: با درآمدهای اختصاصی این رقم به 236 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت که اگر 140 هزار میلیارد آن محقق شود رقم خوبی خواهد بود.

کارخانه‌ای در پایان با اشاره به تلاش دشمن برای قطع صادرات نفت ایران افزود: اگر دیروز یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم امروز دشمن به دنبال قطع این صادرات است، پس باید برای مقابله با این اقدام، برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/89017/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول