اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان خورموج:

تیم فوتبال ایرانجوان خورموج از شرایط آرمانی خوبی برخوردار است

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان خورموج گفت: تیم فوتبال ایرانجوان خورموج در شرایط آرمانی خوبی قرار دارد که در صورت حمایت، این تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود می‌کند.

تیم فوتبال ایرانجوان خورموج از شرایط آرمانی خوبی برخوردار است

حسن غریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: به دلیل آماده نبودن استادیوم تختی خورموج، مشکلاتی برای همه تیم‌های فوتبال از جمله تیم ایرانجوان ایجاد شده است، چراکه این ورزشگاه تا امروز برای برگزاری بازی‌ها آماده نشده است.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان خورموج ادامه داد: نماینده فدراسیون فوتبال که به زودی به استان بوشهر و شهرستان دشتی سفر خواهند کرد، قطعاً با این شرایط فعلی استادیوم تختی خورموج برای برگزاری مسابقات فوتبال مخالفت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این استادیوم برای تیم‌ها، داوران و حتی برای ناظر فدراسیون فوتبال رختکن ندارد، جایی برای آبخوری در آن وجود ندارد و فاقد سرویس‌های بهداشتی است.

غریبی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های زیادی انجام داده‌ایم، اما تا به حال هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه حدوداً 20 روز دیگر مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال آغاز می‌شود باید در جهت رفع مشکلات استادیوم تختی خورموج چاره‌اندیشی شود.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان خورموج اذعان داشت: ایرانجوان خورموج در لیگ دسته سوم کشور به عنوان نماینده استان بوشهر است و باید شرکت‌های نفتی، گازی و پتروشیمی و مسئولان اقتصادی از تیم‌های استان حمایت بیشتری کنند.

غریبی در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم ایرانجوان را در حال حاضر چگونه ارزیابی می‌کنید؟ متذکر شد: تیم در وضعیت خوبی است و تاکنون 25 جلسه تمرین داشته‌ایم، دو بازی تدارکاتی تا امروز انجام شده است و تیم از شرایط آرمانی خوبی برخوردار است.

وی در پایان با بیان اینکه از وضعیت مالی مطلوبی برخوردار نیستیم، تأکید کرد: تاکنون برای رفع مشکلات مالی تیم ایرانجوان کمکی صورت نگرفته است که با توجه به وضعیت جسمانی تیم در صورت حمایت مالی به راحتی می‌توانیم به مرحله بعد و حتی لیگ دسته دوم کشور صعود کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول