اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر:

اردوی تیم ایران‌جوان بوشهر در شهریار برگزار می‌شود

سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر گفت: تمرینات تیم ایران‌جوان در بخش‌های فنی و تخصصی شروع شده است و طی یک هفته آینده اردویی در شهریار استان تهران خواهیم داشت.

اردوی تیم ایران‌جوان بوشهر در شهریار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا دلگرم بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تیم ایران‌جوان بوشهر در شرایط مطلوب تیمی قراردارد اظهار داشت: تمرینات تیم در 9 سیکل 6 و 12روزه برگزار شده است و مرحله عمومی تمرینات را پشت سرگذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: تیم اکنون در مرحله بدنسازی است و قرار است اردوی تاکتیکی را هفته آینده در شهریار برگزار کنیم که در آنجا مسابقات دوستانه‌ای هم برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه میانگین سن بازیکنان نسبت به سال گذشته کاهش دارد تصریح کرد: میانگین سن تیم نسبت به سال قبل که 30 سال بوده به 23 سال کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه ایران‌جوان مدت چهار سال است در لیگ دسته یک حضور دارد و بیشتر بازیکنان آن غیر بومی بوده‌اند گفت: امسال برای اولین بار است که تنها با 7 بازیکن غیر بومی و 21 بازیکن بومی تیم را بسته‌ایم.

دلگرم افزود: از این بازیکنان 14 بازیکن ما کمترین تجربه حضور در لیگ دسته یک را دارند و هدف اصلی ما برای این فصل داشتن یک تیم با شخصیت و ماندن در لیگ یک خواهد بود و اگر شرایطی پیش آمد نیم نگاهی برای صعود به لیگ برتر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همچنین به دنبال سه بازیکن دیگر هم هستیم که در صورت رضایت به تیم ملحق خواهند شد.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول