اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین مطرح کرد

آمادگی نظام مهندسی قزوین در مناسب‌سازی معابر برای معلولان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین به منظور همکاری با اداره کل بهزیستی در مناسب‌سازی معابر برای معلولان اعلام آمادگی کرد.

آمادگی نظام مهندسی قزوین در مناسب‌سازی معابر برای معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کمیته مناسب‌سازی اماکن عمومی، معابر و مبلمان شهری با هدف افزایش رفاه جامعه هدف بهزیستی در قزوین با حضور راحله جاتن معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین، کارشناس مناسب‌سازی و نماینده دفتر فنی و رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین ظهر امروز تشکیل جلسه داد.

در این جلسه علی فرخزاد رئیس سازمان ساختمان نظام مهندسی قزوین ضمن اعلام آمادگی این سازمان و شورای اسلامی شهر قزوین برای همکاری با اداره کل بهزیستی گفت: باید اجرای مناسب‌سازی معابر شهری با توجه به خواسته‌های این اداره کل صورت گیرد تا اجرای این طرح با موفقیت و کیفیت بیشتری تحقق یابد.

فرخزاد تصریح کرد: این سازمان مسئولیت اجرای برنامه‌‌های مناسب‌سازی معابر شهری اداره کل بهزیستی استان قزوین را با هدف رفاه معلولان به عهده می‌گیرد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین نیز در این جلسه مطالبی در خصوص راهکارهای مناسب در راستای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف افزایش رفاه معلولان بیان کرد.

راحله جاتن همچنین پیشنهادهای بهزیستی را در اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری در سطح معابر شهری را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه باید مناسب‌سازی اماکن عمومی، معابر و مبلمان شهری به نحو مطلوبی در قزوین اجرا شود، اضافه کرد: ضرورت این موضوع اهمیت بسزایی در جلب رضایت جامعه هدف بهزیستی دارد.

این مسئول با بیان اینکه با مناسب‌سازی معابر شهری می‌توان مسیرهای مناسبی را برای تردد معلولان در قزوین فراهم کرد، ادامه داد: با تحقق این اقدام معلولان جامعه می‌توانند همانند سایر افراد از امکانات شهری به صورت عادلانه استفاده کنند.

در این جلسه مسئولان حاضر در خصوص موانع و چالش‌های موجود در مناسب‌سازی اماکن عمومی، معابر و مبلمان شهری با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کردند.

کارشناس مناسب‌سازی استان قزوین در ادامه جلسه مناسب‌سازی معابر شهری از اعضای شورای شهر قزوین خواست تا زمینه حضور مدیران اجرایی و نظارتی شهرداری قزوین را در این جلسه فراهم کنند.

وی اذعان داشت: با تحقق این امر آنان با درخواست‌های بهزیستی در رفع موانع محیط شهری بیشتر آشنا می‌شوند.

در پایان جلسه مناسب‌سازی اماکن عمومی، معابر و مبلمان شهری مقرر شد تا در جلسه آینده برنامه‌ای برای الزام ادارات دولتی با نظارت استانداری و مکان‌های خصوصی با محوریت سازمان نظام مهندسی تدوین شود.

انتهای پیام/77009/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول