اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین یگان ویژه ناجا:

پلیس برای ارتقای تأمین امنیت در سواحل دریا اهتمام دارد

جانشین یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس برای ارتقای ارائه خدمات و تأمین امنیت مسافران و گردشگران در سواحل دریا اهتمامی ویژه دارد.

پلیس برای ارتقای تأمین امنیت در سواحل دریا اهتمام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، حبیب‌الله جانثاری در نشستی با فرمانده انتظامی گیلان که به منظور بررسی طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی نوار ساحلی استان برگزار شد، هدف از حضور خود در گیلان را بازدید و بررسی چگونگی روند اجرای ماموریت ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه طرح‌های سالم‌سازی دریا عنوان کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات فرماندهی ناجا در ارتقای امنیت اجتماعی سواحل، یگان دوم یگان‌های ویژه ناجا به لحاظ گستردگی سواحل در شهرستان‌های رضوانشهر، تالش و آستارا حضور داشته و در تأمین امنیت سواحل به پلیس گیلان کمک می‌کنند.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا رعایت نظم و انضباط، حفظ زبان و داشتن اخلاق نیکو و برخورد مناسب با شهروندان در اجرای ماموریت‌ها توسط کارکنان یگان ویژه را مورد تأکید قرار داد.

وی، ارتقای نظم و امنیت در سواحل را امری مقدس و خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: همه ما در این لباس، خادم مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده انتظامی گیلان نیز در نشست مذکور اظهار کرد: ارتقای امنیت سواحل در گرو همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی با پلیس است.

ابراهیم قائدرحمتی، تداوم برپایی چنین نشست هایی را موجب پیشرفت اهداف سازمانی خواند و گفت: بررسی وضع موجود در طرح سالم‌سازی دریا موجب ارتقای ارائه خدمات پلیس به مردم می‌شود.

وی حفظ همبستگی و همکاری را در ارتقای امنیت سواحل موثر خواند و تصریح کرد: تعامل نهادها و دستگاه‌های اجرایی با مجموعه انتظامی استان، بازدهی ارتقای امنیت در سواحل را افزایش داده و این امر رضایت مردم را به دنبال دارد.

جانثاری در پایان این نشست لوح تقدیر و تندیس فرمانده یگان‌های ویژه ناجا را به منظور ایجاد تعامل ارزشمند فرمانده انتظامی گیلان در طرح قرارگاه ظفر به وی اهدا کرد.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول