اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی در 125 امام‌زاده مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد: طرح نشاط معنوی در تابستان امسال در 125 امامزاده و بقاع متبرکه با حضور بیش از 6 هزار دانش‌آموز برگزار شد.

اجرای طرح نشاط معنوی در 125 امام‌زاده مازندران

حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: اختتامیه طرح نشاط معنوی در 16 شهرستان و در بقاع و اماکن متبرکه شهرستان‌های مازندران از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان این هفته به اتمام می‌رسد.

وی افزود: طرح نشاط معنوی در تابستان امسال در 125 امامزاده و بقاع متبرکه با حضور بیش از 6 هزار دانش‌آموز برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم دراستان گفت: بر اساس برنامه ابلاغی سازمان اوقاف این طرح از سال گذشته در استان آغاز شده است و سهم امسال، 11 هزار و 330 نفر بوده است.

این مسئول اضافه کرد: ثبت‌نام‌شدگان در این طرح آموزش‌های حفظ قرآن را زیر نظر مربیان مجرب فرا می‌گیرند.

وی از مقطع سنی هفت تا 11 سال، 11 تا 18 سال و 18 سال به بالا درخواست کرد تا در این طرح ثبت‌نام کنند و در ایجاد تربیت قرآنی در استان مشارکت کنند.

علیزاده با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه موجب نشر و اشاعه فرهنگ قرآنی و مسائل دینی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی در طول سال به‌طور مستمر ادامه دارد و هدف ما اشاعه قرآن در سراسر جهان است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بیشتر تلاش کنند، ادامه داد: مأنوس بودن با قرآن علاوه بر رشد معنوی خانواده‌ها، سعادت و موفقیت را برای آن‌ها و فرزندان‌شان به‌دنبال دارد.

انتهای پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول