اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان پارالمپیک‌:

مسابقات قهرمانی استان‌ها زمینه‌ساز پیشرفت استعدادهاست

قهرمان مسابقات پارا‌لمپیک لندن گفت: برگزاری مسابقات دوومیدانی ‌قهرمانی استان‌ها نقش بسزایی در زمینه‌سازی رشد و شکوفایی استعداد‌های این رشته ورزشی دارد.

مسابقات قهرمانی استان‌ها زمینه‌ساز پیشرفت استعدادهاست

پیمان نصیری در حاشیه برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات دو‌ومیدانی قهرمانی استان در حالی برگزار شد که این هیئت با تغییر شکل و ساختار مدیریتی روبه‌رو‌ است و به نظر من تشکیلات جدید با انگیزه و نیروی فراوانی عزم خود را برای توسعه و پیشرفت این ورزش جزم کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از نکات قابل توجه در برگزاری این دوره از مسابقات نظم و انضباط حاکم بر مسابقات است‌، گفت: رشته دوومیدانی نیازمند نظم و برنامه‌ریزی مناسب در دو بخش اجرایی و ورزشی است.

نصیری عنوان کرد: با وجود وقفه‌ای که ‌طی چند سال اخیر در اجرای برنامه‌ها و مسابقات ایجاد شده بود، امیدوارم ‌تا با ایجاد تغییرات مدیریتی در این رشته همه اهالی دوومیدانی ‌با حمایت و حضور در کنار‌ امیری، میسرجانی ‌و موسوی‌ زمینه‌ساز آغاز فصلی نو در حیات دوومیدانی استان کرمان باشند.

وی خاطر نشان کرد: نمی‌توان مدعی شد که سیستم کنونی همه شرایط و اوضاع را مطابق میل و خواسته همه فراهم کرده‌ است و باید پذیرفت که دوومیدانی استان کرمان کاستی‌هایی نیز دارد، اما برگزاری این مسابقات را می‌توان سر‌آغازی بر آینده روشن و امیدوار کننده این رشته در استان کرمان دانست.

قهرمان چند‌ دوره مسابقات جهانی و آسیایی معلولان جهان گفت: استعداد‌های زیادی در دوومیدانی استان کرمان هستند که توانایی جهش و رسیدن به قله‌های افتخار را دارند، نفراتی مانند ابارقی‌، سلمان نصیری‌، افشار، نظری، زینلی و ... از کیفیت و سطح فنی بالایی برخوردارند و به عقیده من برگزاری مسابقات دوومیدانی‌ قهرمانی استان نقش به سزایی در زمینه‌سازی رشد و شکوفایی استعداد‌های دوومیدانی دارد.

وی افزود: از درون همین مسابقات می‌توان استعداد‌های ناب دوومیدانی را شناسایی و تربیت کرد، امروزه درخشیدن در سطح مسابقات جهانی در انحصار ورزشکاران با انگیزه و گمنامی است که با تمرینات سخت و فشرده علاوه بر نشان دادن توانایی و شایستگی، خود را به جمع نامداران ورزش دنیا می‌رسانند‌.

نصیری تصریح کرد:‌ ورزشکاران ما نیز می‌توانند به این جایگاه نگاه ویژه‌ای داشته باشند، اما این مهم با برنامه‌ریزی حاصل می‌شود، دوومیدانی رشته سخت و طاقت‌فرسایی است، اما انگیزه و هدف‌‌ ورزشکار است که می‌تواند در کنار عنصر تجربه موفقیت و پشت سر گذاشتن پله‌های ترقی را ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: برای کسب عنوان‌های مجدد در مسابقات جهانی و پارالمپیک‌ برنامه دارم‌.

انتهای پیام/80011/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول