اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان خبر داد

هلال احمر در حال اجرای مرحله دوم طرح امداد و نجات تابستانه

معاون امداد ونجات هلال احمر استان اصفهان گفت: مرحله دوم طرح امداد و نجات تابستانی جمعیت هلال احمر با آمادگی و هماهنگی بیشتری در استان اصفهان آغاز می‌شود.

هلال احمر در حال اجرای مرحله دوم طرح امداد و نجات تابستانه

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دور دوم طرح امداد و نجات با همکاری اورژانس، پلیس راه استان و جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم طرح امداد و نجات تابستانی جمعیت هلال احمر با آمادگی و هماهنگی بیشتری در استان اصفهان از 18 مرداد ماه سال جاری آغاز ‌شده و تا اول مهر ماه ادامه خواهد داشت.

محمدی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان در اجرای مناسب این طرح در استان، تصریح کرد: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی با اتمام ماه مبارک رمضان، انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته شاهد تردد مسافران بیشتری در جاده‌های استان شویم که به این منظور نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با آمادگی بیشتری در طرح دوم امداد و نجات جاده‌ای تابستانی هلال احمر حضور یافته‌اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مسافران پوشش امدادی محورهای مواصلاتی استان، تا ابتدای مهر ماه سال‌ جاری ادامه دارد.

این مسئول در مورد حوادث به وقوع پیوسته از 18 مرداد تا 28 مرداد ماه سال جاری اذعان داشت:  در راه‌های مواصلاتی استان اصفهان در پی وقوع 102 مورد حادثه جاده‌ای 351 نفر حادثه دیدند که از این تعداد 346 نفر آسیب دیدند.

انتهای پیام/63021/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول