اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت انجام می‌شود

بهره‎برداری 1031 پروژه اقتصادی و اشتغالزا در گلستان

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان از افتتاح و بهره‎برداری یک‎هزار و 31 پروژه اقتصادی و اشتغالزا در این استان خبر داد و گفت: از تعداد یک‎هزار و 31 پروژه، کلنگ چهار طرح به زمین می‎خورد و مابقی پروژه‎ها نیز در هفته دولت افتتاح می‎شوند.

بهره‎برداری 1031 پروژه اقتصادی و اشتغالزا در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر سوخت‎سرایی بعدازظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت ارائه برنامه‎های هفته دولت در استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: یک‎هزار و 27 پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک‎هزار و 134 پروژه در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسند و 2 هزار و 264 پروژه نیز زمینه اشتغالزایی افراد را در استان فراهم می‎کند.

وی تصریح کرد: پروژه‎های هفته دولت در سطح استان گلستان و در مرکز 14 شهرستان توزیع شده است.

بهره‎برداری 28 عنوان طرح شاخص اقتصادی و اشتغالزایی در هفته دولت

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه 28 عنوان طرح شاخص اقتصادی و اشتغالزایی در هفته دولت خواهیم داشت، افزود: این طرح‎ها شامل لوله و اتصالات، تولید پودر کربنات کلسیم، تولید پودر روی، گچ بسته‎بندی ساختمانی، آجر ماشینی، فرآورده‎های لبنی، کشتار صنعتی مرغ، بسته‎بندی مواد غذایی، سردخانه و بسته بندی سبزیجات، ام‎دی‎اف و انواع سس از جمله این طرح‎هاست.

سوخت‎سرایی ادامه داد: طرح‎هایی نظیر بتن آماده، سیلوی غلات، مرغداری گوشتی 40 هزار قطعه‎ای، پرورش قارچ، محصولات پلاستیکی، اسیدهای چرب، کارخانه آرد، طرح تولیدی صنعتی کارخانه آرد ستایش، کشتارگاه پیگرد و مرغ مادر گوشتی در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد.

وی در خصوص تفکیک طرح‎های هفته دولت در شهرهای استان گلستان بیان داشت: کلاله 368 طرح، گرگان 214 طرح، علی‎آبادکتول 136 طرح، گنبدکاووس 68 طرح، گالیکش 54 طرح، کردکوی 42 طرح، آق‎قلا 31 طرح، آزادشهر 24 طرح، مینودشت 23 طرح، بندرترکمن 22 طرح، مراوه‎تپه 18 طرح، بندرگز 14 طرح، رامیان 12 طرح و گمیشان با پنج طرح که مجموع اینها یک‎هزار و 31 طرح را شامل می‎شود.

دوران انتقالی دولت با آرامش و منحصر به فرد به دولت بعدی منتقل شد

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش خدمات نظام به مردم است، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به اینکه پایان دولت دهم و استقرار دولت یازدهم بود و نیز تحقق شعار سال 1392 که مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از آن یاد کردند با الطاف الهی حماسه سیاسی به دست مردم تحقق یافت.

سوخت‎سرایی با بیان اینکه حضور سرنوشت‎ساز ملت ایران در انتخابات، رئیس قوه مجریه را تعیین کرد، افزود: تعامل بسیار خوب بین رئیس‎جمهور و مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت سبب شد تا تیم اقتصادی دولت و مجموعه دولت شکل بگیرد و عمده کابینه دولت یازدهم با رای اعتماد نمایندگان انتخاب شدند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه دوران انتقالی دولت با آرامش و امنیت خاطر و در نوع خود منحصر به فرد به دولت بعدی منتقل شد برای دولت جدید که در حال شکل‎گیری است، آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول