اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم، عفو و بخشودگی سازمان قضایی کشور:

شناسایی علل وقوع جرم و توسعه مراکز مشاوره سبب کاهش جرم می‌شود

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم، عفو و بخشودگی سازمان قضایی کشور بر لزوم شناسایی علل وقوع جرم و توسعه مراکز مشاوره در راستای کاهش جرم در جامعه تأکید کرد.

شناسایی علل وقوع جرم و توسعه مراکز مشاوره سبب کاهش جرم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد غلامی‌‌قادری بعد از ظهر امروز در بیستمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار داشت: یکی از راه‌های کاهش وقوع جرم در جامعه پی بردن به علل وقوع جرم است که باید در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با شناسایی علل وقوع بسیاری از جرم‌ها می‌توان افراد در معرض خطر را شناسایی و با استفاده از مشاوران کارشناس و خبره آنان را از انجام جرم بر حذر داشت.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم، عفو و بخشودگی سازمان قضایی ادامه داد: یکی دیگر از راه‌های کاهش جرم در جامعه توجه به امر آموزش و انجام پژوهش است که خوشبختانه امروز در راس برنامه‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح قرار گرفته و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

غلامی‌قادری با تأکید بر اینکه نهاد پیشگیری از وقوع جرم، عفو و بخشودگی سازمان قضایی کشور یکی از نهادهای پیشرو در امر پیشگیری از وقوع جرم است، بیان کرد: پیشگیری همواره بر درمان تقدم داشته و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: امروز به دلیل جایگاه نیروی انتظامی بستر آسیب در نیروی انتظامی بسیار بیشتر از سایر نیروها است، اما خوشبختانه میزان آسیب‌ها در ناجا بسیار پایین است.

سردار عزیز‌الله ملکی افزود: نیروی انتظامی همواره در ارتباط مستقیم با بدنه جامعه و مردم است و بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته میزان رضایتمندی مردم از کارکنان انتظامی بالا است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای کاهش جرایم در بین کارکنان اقدامات موثری را انجام می‌دهد که برگزاری کلاس‌های آگاه سازی و توجیهی کارکنان، کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های بصیرت و شناسایی افراد در معرض آسیب از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/87001/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول