اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان بیان کرد

افزایش 40 برابری کشت تریاک در افغانستان

استاندار کرمان گفت: آمریکا در زمان حمله به افغانستان اعلام کرده بود که کشت جایگزین خشخاش را در این کشور اجرا می‌کند، اما شاهدیم که کشت آن به 40 برابر افزایش یافته است.

افزایش 40 برابری کشت تریاک در افغانستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در همایش بهبود یافتگان استان کرمان اظهار داشت: دشمنان با حربه مواد مخدر درصدد ضربه زدن به نیروی جوان، کارآمد و تلاش‌گر کشور هستند.

استاندار کرمان دشمنان را خاستگاه مواد مخدر معرفی کرد و بیان داشت: هدف آنها جلوگیری از ارتقا و پیشرفت کشور است.

وی گفت: وقتی انگلیس می‌خواست آفریقا را مستعمره خود کند، اقداماتش را با توزیع رایگان مواد مخدر بین مردم آغاز کرد و وعده خرید سوخته‌های مواد مخدر را داد و اینگونه بود که مردم آفریقا که صاحب فکر و اندیشه، معادن غنی و ثروت‌های زیاد بودند، سرانجام مجبور شدند معادن غنی، کانی‌های ارزشمند و سایر دارایی‌های خود را در اختیار انگلیس قرار دهند.

نجار افزود: آمریکا در زمان حمله به افغانستان اعلام کرده بود که کشت جایگزین خشخاش را در این کشور اجرا می‌کند، اما شاهدیم که کشت آن به 40 برابر افزایش یافته است.

وی ابراز داشت: افرادی که از دام اعتیاد رها شده‌اند، نشان دادند اگر اراده و همت برای کاری وجود داشته باشد، اراده خداوند نیز پشتوانه افراد می‌شود.

مقام عالی دولت در استان کرمان تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده اگر هر کسی جان یک نفر را نجات دهد، جامعه را نجات بخشیده است که این امر نشان از ارزش این کار دارد.

نجار با تأکید بر اینکه هر اندازه در توان ما باشد به این بخش کمک می‌کنیم، گفت: باید توجه داشته باشیم که لذت و زیبایی زندگی را در دوستی و ایمان هر چه بیشتر به خداوند بجوییم.

انتهای پیام/2446/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول