اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد

کشف 296 کیلوگرم تریاک در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف بیش از 296 کیلو تریاک در یک عملیات پلیسی خبر داد.

کشف 296 کیلوگرم تریاک در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی ملکی آهنگران اظهار داشت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر در اطراف شهرستان ایرانشهر اقدام به دپوی مواد مخدر کرده‌اند تا در فرصت مناسب در سطح کشور توزیع کنند و از آنجایی که سر نخ‌هایی از خودروی قاچاقچیان به دست آمده بود، ماموران اقدام به گشت زنی در محور تردد قاچاقچیان مواد مخدر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان کرد: ماموران در اوایل بامداد روز گذشته در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو مزدا وانت مشکوک شده و فرمان ایست می‌دهند که راننده خودروی فوق بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار می‌کند که نهایتا پس از شلیک چند تیر هوایی خودرو در نزدیکی کپر عشایر متوقف و راننده آن به عنوان مظنون دستگیر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ماموران در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین در محل کپر عشایر پارک شده است که با تحقیقات بیشتر مشخص شد که منتظر خودرو وانت مزدا بوده‌اند.

ملکی آهنگران در ادامه تصریح کرد: با تحقیقات بیشتر از مظنونین دستگیر شده و در بررسی از اطراف محل حضور آنان مقدار 296 کیلو و 200 گرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل زمین جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات تعداد سه نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام75005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول