اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان:

رسانه‌ها با ابزار‌های اطلاع‌رسانی مشکلات را ریشه‌ای برطرف کنند

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران باید با اخبار خود و استفاده از ابزار‌های اطلاع‌رسانی در راستای برطرف کردن مشکلات و معضلات موجود در جامعه به صورت ریشه‌ای تلاش کنند.

رسانه‌ها با ابزار‌های اطلاع‌رسانی مشکلات را ریشه‌ای برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور گلناری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در راستای رسیدگی به مشکلات و جرائم موجود در سطح جامعه اظهار کرد: ظرفیت‌های نیروی انتظامی در کشور ایران مغفول واقع شده و نیروی انتظامی در کشور ایران مظلوم است.

وی با بیان اینکه همیشه و در تمام موارد نیروی انتظامی در زمینه مسائل و مباحث فرهنگی حلقه آخر بوده است، اضافه کرد: همیشه نیروی انتظامی تبعات ناشی از مشکلات و چالش‌های ایجاد شده در زمینه مسائل فرهنگی را به دوش می‌کشد.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی باید با تلاش‌ها و پیگیری‌های خود با کم‌کاری‌ها، جرم‌ها و حوادث ایجاد شده در سطح جامعه مقابله کند، تصریح کرد: مقابله و جلوگیری از توزیع مواد مخدر یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه تولید به عنوان حلقه نخست مواد مخدر است و نیروی انتظامی نیز به عنوان حلقه آخر در راستای مقابله با مواد مخدر محسوب می‌شود، ادامه داد: عمده مواد مخدر موجود در کشور در خارج تولید می‌شود و دستگاه‌های فرهنگی باید در راستای کاهش میل به مصرف مواد مخدر در سطح کشور تلاش کنند.

گلناری با بیان اینکه حجم ورودی مواد مخدر بالا و نگران‌کننده است، تاکید کرد: رسانه‌ها به عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی مدعی در جامعه در کنار ارسال و انتشار حجم عظیم خبری باید در راستای جلوگیری از رشد مصرف مواد مخدر در جامعه کار‌های فرهنگی موثر انجام بدهند.

وی به ضرورت فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه در زمینه چرایی وجود مواد مخدر و گرایش افراد به استفاده از مواد مخدر در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران باید با اخبار خود و استفاده از ابزار‌های اطلاع‌رسانی در راستای برطرف کردن مشکلات و معضلات موجود در جامعه به صورت ریشه‌ای تلاش کنند.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با بیان اینکه موضوع مهندسی فرهنگی در سطح کشور مغفول مانده و این موضوع تنها در سطح شعاری مورد توجه قرار گرفته است، گفت: تمام افراد باید برای رفع مشکلات و معضلات جامعه درصدد اجرایی کردن این موضوع مهم باشند.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول