اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دپارتمان داوران هیئت فوتبال مازندران خبر داد

قضاوت 3 داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال کشور

رئیس دپارتمان داوران هیئت فوتبال مازندران گفت: سه داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت می‌کنند.

قضاوت 3 داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال کشور

حجت‌الله بهروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، روزهای جمعه و یکشنبه اول و سوم شهریور با انجام هشت بازی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در بازی دو تیم فولاد سپاهان اصفهان و صبای قم که روز جمعه اول شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود، بهرام کیانی به عنوان کمک داور دوم، رضا کرمانشاهی داور وسط را همراهی می‌کند.

رئیس دپارتمان داوران هیئت فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: در بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان نیز وحید کاظمی به عنوان داور چهارم در ورزشگاه تختی انزلی به میدان می‌رود.

بهروش تصریح کرد: در بازی ملوان و ذوب آهن قضاوت بازی بر عهده غلامرضا جباری است که وحید کاظمی به عنوان داور چهارم، این داور ملی را همراهی خواهد کرد.

وی همچنین از قضاوت دیگر داور مازندرانی در این هفته خبر داد و اظهار داشت: در بازی دو تیم استقلال تهران و راه آهن که روز یکشنبه سوم شهریور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، رضا عادل نیز به عنوان داور چهارم به میدان می‌رود.

رئیس دپارتمان داوران هیئت فوتبال مازندران در پایان متذکر شد: رضا عادل به عنوان داور چهارم در بازی دو تیم استقلال تهران و راه‌آهن محسن ترکی را به عنوان داور وسط  همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول